Erkeğin cazibesinin düşük olduğunu kabul etmesi onun olgunluğunu mu gösterir yoksa eril enerjisinin düşüklüğünü mü kanıtlar sizce?

Ben kabul edenlerdenim. 😊 Her görüşe de sonsuz saygılıyım. 😊 Yeter ki hakaret olmasın. 🙏
Erkeğin cazibesinin düşük olduğunu kabul etmesi onun olgunluğunu mu gösterir yoksa eril enerjisinin düşüklüğünü mü kanıtlar sizce?
Cevapla