Erkeklerin eril enerjisinin çok düştüğnü söylüyolar katılıyomusunuz?

Ben hiç katılmıyorum bence kadınlar bu konuda çok çelişkili eril enerjimizin düşmesinden şikayetçiler ama eril enirjimizin yüksek olmasından da şikayetçiler mesela en basiti hesap ödemek ben erkeğim hesabı ben öderim kadına hesap ödetmem diyen adamı istiyolar ama şunu giyemezsin bunu giyemezsin denildiğinde de bunu istemiyolar ama ikiside eril enerjiden geliyo iş biraz hem yoğurdum dökülmesin hem pekmezim dökülmesin oluyo
Erkeklerin eril enerjisinin çok düştüğnü söylüyolar katılıyomusunuz?
Cevapla