AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Beğenmediğin biriyle iyi diye zorla beraber olmaya çalışma
Ondan uzunsan aslında çok güzel bir pozisyon var size uygun 😁
Deger vermesi güzel bir sey boy uzunluguna ben de önem veririm , aynı boydaysanız olabılır de senden kısa olması seni rahatsız etmesi ilişkinizde mutlu olmanıza gölge düşürür
Sen kısa olmuş olsaydı ve kısa kız sevmiyor olsaydı? Ama çok iyi anlaşıyor olsaydınız? Ne yapardı?
ona sormak lazım
sana ne yapılmasını istiyorsan onu yapmanı tavsiye ederim
Bence önemli olan değer vermesi. Bence kaybetmeyin.
Bu soruyu kendine sorduğuna göre birlikte olmanız anlamsız
Abi saka misiniz ciddi mi bu soru. Seviyosun falan ama boyu kisaysa olmaz tabiiki erkek dediğin guclu olmalı.
uzun erkek demek güçlü erkek demek değil önce onu öğren.
Kisa erkek sözleri bunlar, yorum yapma bence.
Kısa boylulukla alakası yok ne saçma bir düşünce yapın var senin amatör boks yapıyorum ben 1.85 adam da dövdüm 1.90 adam da asıl sen olmayan beynin ile yorum yapma.
Anca amatör yaparsın bu dusunceyle.
Diyecek bir şey bulamayınca bunu mu yazdın? İstediğim zaman profesyonel boksa geçiş yaparım her şeyin bir zamanı var orada da uzun boylu adamları döverim sen rahat ol ucube 😉
Sen anca adam * zaten
Ne ii allh allh bulmus birini kisa uzun diyorsun biz napalim yanliz dolasiyoruz kendimize deger veremyoruz🤣🤣🤣
Damızlık mı seviyorsun insan evladı bu etten kemikten muamelesi kasaplar yapıyor, Ruhuna yonelmediysen zaten çoktan boş ver gitsin 👑🥊👑
Boy konusunda takıntılı biri olarak söylüyorum ki ne kadar iyi olursa olsun gözün o küçücük kusuru görecektir
siz ne istiyosunuz cidden hepiniz de şaka gibisiniz, dizi falan izlemeyi bırakın herkes beyaz atlı prens değil
İcine sinmiyorsa ayril bence ama öyle bi adami üzme cünkü bu devirde öyle erkek zor bulunur
At gitsin bi işe yaramaz merdivenle mi gezecek evin içinde. Perdesi var rafı var lambası var. Yuvarla gitsin
Önemli olan onu sevip sevmedigin boy çok önemli degil
Hep lafta bunlar
Hoslandigim kisi kisa boylu biri o yüzden bu herkes için gecerli degil
Beraber misiniz
Hayir karşiliksiz sanirim emin degilim ama ben hoslaniyorum ondan
Beraber olduktan sonra iş değişir
Ne alaka yaa isteyen benim arkadaşim adamin boyunu bile bile istiyorum boyu için hoşlanmadim ki ondan
O işler öyle olmuyor diyecem, yasin da küçük değil. Şimdiye kadar birlikteliğin oldu mu bilmiyorum
Bence genelleme yapmak dogru değil sizin dediginize göre olsa hiç bir kisa erkek de evli olmamalı öyle saçmalık olur mu
Bak öyle değil işte
her şey tamam tek sorun boy mu😅 şaka gibi soru
Bence ya tadını çıkar engellere takılmadan ya da engelleri önünden çıkar keyfine takılmadan
Boy önemli ya.. Kim ne derse desin.. Boy önemli.. Çok önemli çokkkkkk
Mesela ben 1.68 im instagramdan 1.70 im yazıyorlar ama 1.64 aşağısı oluyo hani göz var nizam var olmuyo boy önemli
Ben 1,69 um.. İnstagram dada 1,69um 🙃 önemli tabi öpüşürken el ele gezerken 🤭
Cokmu önemli kısa olması önemli olan sevmek sevilmek değer gormek
Bakma sen bu kezbanlara seviosan yola devam sevmiyorsan bitir
Değer veriyorsa boy okadarda önemli olmamalı bence:)
Bir boy içinde adam terk edilmez, saçma sapan triplere gireceğine verdiği değere bak.
Allah senin gibi kızlardan bizi uzak tutsun dert ettiği şeye bak umarım o çocuk senden en kısa sürede kurtulur sevgisine layık değilsin
Görüşme sonra gider onu uzun boylu biriyle aldatirsin yazık olur adama
Önemli olan değer mi?
Boy mu?
😀
ikisi bir arada olsa keşke :)
Bu kadar keskinsen bu konuda yapılacak belli.
Ya “değer,
Ya “boy”
Birinden vazgeçeceksin.
Ya da “önümüzdeki maçlar” a bakarken bu ikisini verebilecek biri ile olacaksın.
haklısın ya zaten çok yoğun dolu dolu bir ilişki değil yeni sayılır hatta ben sadece devam etmeye değer mi yapabilir miyim edemez miyim diye böyle takıldım. en iyiisi bitirmek sanırım
“Boy” diyorsun
Hipergami işte hep daha iyisi olsun mantığı.
Bu bende de var ya daha iyisi çıkarsa karşıma deyip duruyorum
Bu sadece sende olan değil tüm kadınlarda var.
Ya kendimi güzel buluyorum etrafımda hep öyle söylüyor şu an konuştuğum kişiyi çok beğenmiyorum ama mantık olarak okey biri be ben daha iyilerine layığım hissi var hep ya ve şunu merak ediyorum bu his bu çocuğa özel mi yoksa bunun bir tık üstüyle konuşunca omunda bir tık üstünümü isteyeceğim onu çok merak ediyorum
Superman le olsan acaba Batman nasıl diye sorarsın kendine? aklından geçer kimisi bunu bastırır..
Dimi banada öyle geliyor
Sonu yok bunun sanki
Maalesef.
Bunun bastırılmaması aynı zamanda narsiszme yolaçar (bir tık ilerisi)
@dupduryuuu bu durumu kendin için bir post açarak değerlendirebilirsin bence :)
Mantıklı aslında ama alacağım cevaplar sanırım belli☺️
Tamam sakin olun, ikinizde akılli olun elinizde sizin kıymetinizi bilen insanlar varsa sahip çıkın zamanlar kötü bir seyi ya istersin ya istemezsin. kararınızı ona göre verin, bende su var veya bu var diye arkasina siginmayin kontrolunuz olsun.
Hadi hoşcakalın.
Sevenleri kaybetmeyelim mi yani
Karar senin.. dışarda çimler uzaktan görüldüğü gibi yeşil olmayabilir.
O ne demek ki şimdi
Cok uzunnn bir mevzu..(saatler verilecek bir konuşma) bu post yetmez... bu yaşına kadar anlamadiysan bundan sonra anlaman zor..
Gayet anlıyorum dediklerini bu yaşıma kadar da herseyi çok iyi bildiğim için uzağım ilişkilere sadece duymak istedim farklı düşünceleri
Neyse sağol
Rica ederim, anladığına sevindim.
Hiç bir şey hissetmiyormusun
Kafam çok karışık
şans verme , ben olsam olmaz derdim. başlama hiç
:((( ağır basan yönüm bu şekilde
Doğrusu bu. İlgisine alışır kusurları görmezsin sonra ikiniz içinde kötü olur
Şu kızların şu egoları ne zaman bitecek
Ayril gitsin hayat geçmez
Yasmaadan anlayamazsın
Seviyorsan boyu çok önemli mi?
ne kadar kısa?
Bunu sen bileceksin biz ne desek boş yani
Kac cm fark varki
Turşusunu kuracaksın
İçinden gelen sesi dinle
Onu başta düşünüp karar vermen gerekirdi
istemiyorsan uzatma, zorlama ilerlemez
Önemli olan işleviydi hani
Sen ne hissediyorsun o da önemli.
Yazık la adama. Sal adamı da rahat etsin
Sen normalde değersiz misin ki?
çok fark yoksa aranızda, takılmayın
bir şey olmaz en azından değer veriyo
Sal adamı. Senin gibi biriyle olmasın adama yazık.
Ayrıl, yazık edeceksin yoksa çocuğa.
Uzununu bulduk da noldu 😏
Bence beğenmediğin biriyle olmamalisin..
Üzmeyin iyi insanları
Boyun bir önemi yok
Kisa boylu oldugu icin böyledir benimkide oyle uzununu bull
Başta düşünecektin.
işte böyle diye diye evde kalacaksın
Rebaund mu alacak, pivot mu seçeceksin?
Boy onemli olmamali bnce..
Boyu kısa olanın şeyi uzun olurmuş 🤭
Pampa tutupta evlenmiycen yapıştır gitsin😂
Şans vermelisin
Ne dertler var hmmmmna.
Ben de asla yapamam Ayrıl