Bana değer veriyor ama benden kısa ve benden zayıf bu durum ona karşı yönelmemi engelliyor. Bu zamana kadar hep üzüldüğüm için direkt kestirip atmak yerine şans vermek istiyorum ama bilmiyorum ya kafam çok karışık. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
maddi durumu iyiyse boy ameliyatı olsun 2 ameliyat ile 10cm den bile fazla atar. Değilse de ileride biriktirir yapar. Boy artık çok takılacak bir şey değil. Sevgi varsa boyu boş ver. Boyu kendinden uzun olan biriyle sevgili olan arkadaşlarım oldu gayet de güzel oldular. Hatta bunları kabullendikleri için yani bu tarz şeyleri takmamaları gerektiğini anladıkkları için ilişkide neler sorun yaratıyorsa başa çıkmayı da öğrendiler. O yüzden çok mutlular çoğunlukla. Sevgiye bunları katarsan sorun yaşarsın.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAyy biir sürü yorum var aşağıda içim şişti resmen yaa. Aranızda kaç cm var, senden kaç cm kısa yanii?
İleride sorun edeceksen şimdiden şans vermemen daha iyi elbette. Ama şöyle bir sıkıntı da var ki bize çekici gelen erkeklerin de mutlaka saçma sapan huyları oluyor. Ya aşırı flörtöz oluyorlar, ya aşırı kıskanç, ya aşırı kavgacı, ya aşırı umursamaz vs. Evet dış görünüş önemli bir etken, hiç yemediğimiz bir çikolatayı bile ambalajı çekici ise alıyoruz. Ama iyi ambalaj her şey demek değildir. Şunu demek istiyorum, dışı iyi görünüyor diye bir insanın ruhu iyi olmuyor. Önemli olan vicdan ve merhamet. Tabii ki eli yüzü düzgün olsun ama boy kısmı aşırı büyük bir etken olmamalı. Karakteri iyi olduktan sonra varsın senden kısa olsun ne fark edecek? İnsanlar konuşur boy farkınız için tabii ama o elalemin kendini alakadar etmeyen şeye söyleyecek biir düzine lafı vardır. Onun kızı, şunun oğlu olmaktan çıkamazsın. Başarını olabildiğince görmezden gelirler, en olmadık şeylere burunlarını sokarlar. Kısacası elalem susmaz. İstersen kendinden 40cm uzun bi adamla evlen, mutsuzsan neye yarıyor 40 cm? Kendin nasıl mutlu isen o hayatı yaşa. Başkalarına göre hayatını yönlendirirsen hayattan hiç zevk almıyorsun demektir. Elalemi boş ver ve kendin ne istiyorsun onu düşün. Gerçekten ona karşı ilgin varsa sal gitsin boyu, kim takar senden kısa olmasını? Salla gitsin. Dışarıda bile bir sürü çift görüyoruz adamın kadından kısa olduğu.
13 Yorumla- +1 yıl
@Haki02 teşekkürler 🙏
Senin için önemli olan fiziksel özellikler olmamalı bence, fiziğine değil de kalbine baksan senin için daha iyi olur. Önemli olan saygı sevgi güven. İçini, kalbini sevdiğin biriyle ömür daha iyi geçer. Ama fiziğine baktığında kalbini göremezsin. Hepimizin kusurları var, boyu kısa diye yönelemiyorum demişsin, o zaman hiç umut verme. İleride başka birini sevdiğinde karşındaki sende beğenmediği bir özelliğin olsa sen de üzülürsün. Hepimiz kusurluyuz. Tek sana davranışına bakma. Ya ümit verme ya da olduğu gibi kabul et
10 Yorumla
+1 yılYa Merhameti veya vicdanı Kısa olsaydı... Sormak istedim Sadece Ama yine de siz bilirsiniz ya Sevgisi veya duyguları Hiç olmasaydı ve siz ondan hoşlanıyor olsaydınız. Merak etmeyin efendim verdiği değerin bir o kadarı da Sizinle ilgili kurduğu hayallerde vardır saxece niyetini öğrenin...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
76
Cevap
80Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBoyuna takılma bence
00 Yorumla
+1 yılBoyuna mı göre kaşına mı göre artık her neyse demek ki, adamı beğenmiyorsun, enerjiniz tutmamış. Ben olsam beğenmediğim adamla yola çıkmazdım. Çünkü kendimi tanıyorum. Eğer birine ısınamadımsa en küçük yanlış hareketi gözüme batar, çevremden biri bizi yakıştırmayıp dile getirdiğinde aklıma takılır, soğurum. Ve karşı tarafın duygularını görmezden gelemem, bana verdiği değeri egomu beslemek için kullanamam, umut verip sonra yarı yolda bırakamam. O yüzden başlamadan kestirip atarım net şekilde. Ne ben, ne de o üzülsün. Bazen olmayınca olmuyor.
61 Yorumla
+1 yılBoyuna posuna veya kilosuna bakara bir yola adım atacaksan ve içinde en ufak bir şüphe kalacaksa şimdi ki gibi bence yol yakınken çocuktan ayrıl daha fazla üzme çünkü bu aşk değil. Aşk dediğimiz şey bu tür saçma sapan engeller tanımaz.
120 YorumlaBoyu uzun karizmatik bir erkekle evlendiğinde kaza geçirip fiziksel sıkıntıya girdiğinde bu kadın terk etmezse ben adam değilim. Nerde oturduğunu kimliğini söylede yanlışlıkla seninle kimse evlenmesin.
Boyu kisaymis keman çalmayı bilmiyormuş iyimisiniz la siz.
Allah senin gibi yobazlardan uzak tutsun ya.
Mantığa bak kısa boylu olduğu için istemiyorum. Sizin gibiler serseri döven hakaret edip değer vermeyen erkeklere layiksiniz.
1424 Yorumla- +1 yıl
Ooo yorum biraz sert olmuş
- +1 yıl
ne kadar için doluymuş konuyla ilgili bir şey mi yaşadın da bu kadar gaddarca ön yargılı bir yorum yapıyorsun. Ben buraya sadece yanlış bir hissiyattaysam bile farklı düşünceleri okuyup doğru kararı vermek için bu soruyu sordum. Senin dediğin gibi biri olsaydım bu şekilde ilerlemezdi.
- +1 yıl
ya mk bi kesin sesinizi kendiniz çirkin kıza asla bakmazsınız rus kız güzellemesi yaparsınız gece gündüz kadınların bi kriteri olduğunda "siz şiddeti hak ediyosunuuuuuuuz"
- +1 yıl
@you4myselfcontrol güzellik algısı değişiktir. Herkesin beğendiği aşık olduğu Jennifer Lopez beni etkilemiyor mesele güzellik değil bak.
Hafif güzellik ararsın maddiyatta ararsin hatta arayinda sonra merhamtine bakin. Kız erkek farketmez. Ama takmışlar boya. 190 aşağısına erkek demem diyor çoğu kız.
Benim kriterlerimi merak edersen ben önce zekaya bakarım uyuşuyor muyuz fikir bakımından. Sonra güzelliğine bakarım. Kızda maddiyat aramam ben.
Boyu memesi de önemli değil. Bana huzur verdikten sonra herşeyi zevk verir zaten bana.
190 dan aşağı erkekler yozmoson hööö. Git zurafayla evlen derler ozaman - +1 yıl
190 değil mesele kadın kendinden uzununu istiyor, erkek de güzel kadın istiyor, kadının kriteri olduğu an aşağılıyorsunuz ama kimse sizin "süt gibi beyaz" "sarışın" "büyük popo" "ince bel" kriterlerinze bi b*k diyemiyor
- +1 yıl
Yani tamam kısmen haklı olduğun yerler var ama biraz sakin olmayı mı denesen?😊
- +1 yıl
Pekiii😊
- +1 yıl
@BubiiKızınYedeği Sert değil. Haklı Eymen
- +1 yıl
Bence sert
- +1 yıl
@BubiiKızınYedeği O zaman tüm erkekler de sarışın, manken gibi kadınlarla çıkmak istesin? Ayrıca görür görmez verecek mi erkek kusursuzsa niye sıradan bir kızla çıkmak istesin ki?
- +1 yıl
Ay kim kiminle çıkmak istiyorsa çıksın üfff
- +1 yıl
👏🏻👏🏻 Ah çok güzel söyledin abi
- +1 yıl
@BubiiKızınYedeği Çıkamıyor işte😀 Boyu kısa diye red yiyor.
- +1 yıl
Onu da onlar düşünsün @Dünyadahayat134
- +1 yıl
@you4myselfcontrol Ne alakası var? Biz boy takıntısı olan kadınlara laf ediyoruz yoksa isteyen istediği kriteri kendince koysun bize ne... Aynı şekilde büyük popo takıntısı da saçma "sarışın" takıntısı da... Çünkü sarışın olmayan bir kadın da olağanüstü güzel olabiliyor ya da süt gibi beyaz olmayan da çok güzel olabilir. Zaten güzel bir kadına, böyle bir ülkede kimse "sarışın değilsin olmaz" demez. Kendimizi kandırmayalım. Ama boy, para gibi mevzulardan ötürü çok kişi flört edemiyor.
- +1 yıl
@BubiiKızınYedeği Ne alakası var?
Düşünsün deyip geçemeyiz.
Takmışlar boya. Bizden tolerans bekleyemezler kusura bakmasınlar. - +1 yıl
@BubiiKızınYedeği Sıradan kızın istediği şeylere bakın.
- +1 yıl
Konu bence çok uzadı. Daha fazla yazasım yok.
- +1 yıl
Abicim sakin ol
Gizli Üye(18-24)+1 yılGerçekten her şeyi ile sevmediğin ile birlikte olma. Sana acı verir sonrasında kendini kandırırsın. Hayat daha uzun ya herkes idealindeki gibi birini hak eder. Senin kriterinde uzun boylu yapılı biridir ve buna kimse laf edemez. Oda senin karakterini vahiy yoluyla elde etmedi. Herkes ilk başta görünüşüne bakar. Bu istisnasızdır. Bir süre sonra rahat temas etmek ister ve sen tamamen sevmediğinden rahatsız olursun ve bu neden olsun ki. Birine baktığında o dünyanın en kusursuzu gibi hissettirmiyorsa doğru kişi o değildir ve siz yanlış yerdesiniz. Hayatını iyi değerlendir dahası asla olmayacak.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. Bu soruyla istediğin kişinin bilinçaltında fiziksel özelliği daha ağır basıyor gibi anlaşılıyor, bunlara takılacaksan hiç ümit verme... benim zamanında benden 10cm uzun kız arkadaşım vardı... önemli olan boyu değil de kişilik, sevgi, güven, onunlayken aldığın keyif, ten uyumu vs vs gibi konular olmalı
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı. Kadınların kendi düşüncesi yok gibi geliyor bana sürekli ilişkileri ile alakalı başkalarının fikirlerine ve dolduruşlarına göre hayatını yaşıyorlar. Sonrası iyi de olmuyor hep mağdur
o yüzden kendiniz olmayı bilin bence
Bu şekilde aklınızı daha çok karıştırmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz.
o erkeğe acıdım ama cidden yazık…
Sen ona karşı net ve samimi olmamışsın. Çok ilginç
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞans verme. Senin hayatın bu. Sen ne istiyorsun? Senden uzun ve sana yakışan bir partner, eğer bu yoksa ve kendini bu duruma zorlanmış gibi hissediyorsan buna bir dur demelisin. Boyun ve dış görünüşün önemi yok diyenlere aldırma, sen istediğin o şey her ne ise onu hakediyorsun ve istemeye devam et.
04 Yorumla- +1 yıl
Boyu kısa diye bir insan reddedilmez ki? Çok saçma.
Cevap sahibi+1 yıl@Dünyadahayat134 böyle bir kural yok ve insanlar beğenmedikleri kimselerde birlikte olmak zorunda değil. Sen mesela sarılın kızlardan hoşlanıyorsun çok iyi kalpli ve kişiliği oturmuş bir zenci kız gelse hayatına evet biraz mutlu olursun ama aklının bir köşesinde hep “sarışın olsaydı keşke” düşüncesi olacak. Mesela.
Cevap sahibi+1 yılİyi yaptın. Bende bu duruma sık sık maruz kalıyorum ama artık eskisi gibi uzatmıyorum ve istenediğim durumlara sokmuyorum kendimi sırf başkasını kırmamak için.
+1 yılBöyle şeylere takıldığına göre muhtemelen çok beğenmemişsin onu, ama sana iyi davrandığı için veya zamanında üzüldüğün için kendini bu ilişkiye zorluyor olabilir misiinn?
31 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 612 cevap paylaştı. Mantığınla ve duygularınla kafana yatan birisi olmalı maalesef deger veriyor diye veya sadece yakışıklı diye sevilmiyor her şeyiyle sevmelisin eger boyu senin için sorunsa baştan bir birliktelige girmeyin.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılOoff ya uzun olanların kaderi mi bu yoksa daha kısa olanların bize bedduası mı? Bende uzun boyluyum ve hep İnşallah eşin senden kısa olur diye kötü laflar işitiyorum!
02 Yorumla- +1 yıl
Üzülme yapacak bir şey yok! Ben kendimi öyle erkeklerin yanında dev gibi hissettiğim için sevmiyorum yoksa kısa boylu erkekleri hor gördüğümden değil! Benim yanında naif hissedeceğim biri olmalı erkek arkadaşım. Ayrıca öyle çok uzunda değiliz ki 1.70 ideal bir boy bence😊
+1 yılBende aynı durumdayım ve boyu benden kısa değil ama ben 170 m oda 173 ama benden kısa gibi duruyor ve evlilik düşünüyorum mantık evliliği olarak herşeyiyşe okey bir adam ama hiç bir şey hissetmiyorum ilerde hisseder miyim bilmiyorum karaborsa devam ediyor şu an
08 Yorumla- +1 yıl
Yanlış bir yolda ilerliyorsun. Önermem.
- +1 yıl
Farkındayım bunların biraz benim ki bile bile ateşe yürümek
- +1 yıl
Kullanma falan yok kendisi de biliyor bunları ve ben defalarca reddettiğim halde bile isteye devam etmek istiyor ve bir gün onu seveceğimi düşünüyor
- +1 yıl
Bitirdim defalarca kardeş üstten üstten konuşma sen şimdi detayları hiç. Bilmiyorsun bu çocuk 3 yıldır böyle yeni değil
+1 yılFlörtün sana değer veriyor peki ya sen sence senin ve onun doğruları uyuşuyor mu sen onu gerçekten seviyor musun bak bence gerçek sevgi kalpten hissedilir eğer seviyorsan kilo boy bunların hiç bir önemi yoktur yani bu benim düşüncem seviyorsan yeter sana
10 Yorumla
+1 yılmadem beğenmiyordun o zaman neden ilk başta kabul ettin ki onu ciddi bir ilişkiyse tabi, çocuk oyuncağı mı bu? cidden bırak onu bir bahane bul ayrıl çocuk da daha fazla bağlanmasın yoksa daha çok üzülür, bugün boyu kısa zayıf bilmem ne diyen insan yarın öbür gün başka şeylerinde de kusur bulur, aşk böyle bir şey değil
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılBen olmazdım. Kısa erkeğe istesemde manita gözüyle bakamam dünya ahret kardeşimdir😂😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
Uza.
- +1 yıl
Yorumuma gelip uza demek 🤣🤣🤣🤣 gocunan yerlerini alıp çekilebilirsin huzurumdan yallah🤣
Anlaşılan o ki hacimli ve uzun boylu erkek seviyorsun, dişil duyguların seni buna itiyor. Mutlu olmayacaksan ayrıl aynı değeri bulabilir misin buna bir şey diyemem.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılBenim için boyu posun önemi yok
Seveni sevin abi ya bu şekilde nankörlük yapmayın bence
13 Yorumla- +1 yıl
Hmm bilmiyorum o da olabilir
Hiç uaşam - +1 yıl
Hiç yaşamadığım için bilmiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiçbir şey hissetmiyor musunuz
Değer veriyorsa vazgeçmeyin derim ama tabi bilirsiniz
Boyu çok uzun olanlar bile boy uzatma yoluyla uzatabiliyor
Boy uzatma ameliyatları da var aslında ama bilemem tabii02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTabi orası ayrı
Hata edersin sırf bunun için yapma çünkü insanoğlu em yakınının ölümüne bile alışırken sen küçük bü detay olarak içinde kalır emin ol alışıyorsun
03 Yorumla- +1 yıl
Devam et tabi anladıgım kadarıyla kendisi gayet düzgün biri hersey güzel ama boyu ve zayıf yapısı rahatsız ediyor seni dışarda bazı yer ve durumlarda utanıyorsun Yanyana sevgili gibi veya eş gibi görünmek istemiyorsun biliyorum. İnan bana pişman olursun emin ol geçecek bırak kendini duygularını yaşa sen
+1 yılBen de erkek arkadaşımla yaklaşık aynı boylardayım ama o benden sayısal olarak 1 cm falan uzun diyebiliriz. Tabi duruşa göre oldukça değişiyor. İlk başlarda takıyordum ama şimdi çok bir öneminin olmadığını anladım. Fotoğraf çekilirken biraz dikkat edersiniz olur biter.
10 YorumlaEvlenmeyi düşünüyorsan ömür boyu onunla yaşayacağını düşünerek hareket etmelisin. Zamanla bu duruma alışabilirsen sorun olmaz, alışamazsan ilerde daha büyük yıkıma neden olabilir.
00 Yorumla
+1 yılNe alaka🙄 Kibir güzel bir şey değil. Belki uzun boylu adamların sana veremediği sevgiyi o verecek.
10 Yorumla
+1 yılHiç mi bir şey hissetmiyorsun ona karşı?
Değerini biliyorsa devam et bence ama tabii sende bir şeyler hissediyorsan devam et10 Yorumla
+1 yılNormalde gereksiz bir durumdur lakin sizin kriterleriniz arasında böyle bir durum varsa başlamamanız daha doğru olur.
20 Yorumla
+1 yılYa kurbanınız olim şu insanları bi katakteri icin sevin yahu boyu uzun olsa ne kısa olsa ne değer veriyo diyosun be yavrum ya daha ne istiyosun
00 Yorumla
+1 yılBoyuna takılma mutlu olup olmadığına bak sana değer veriyorsa seni seviyorsa el üstünde tutuyorsq gerisini boş ver
00 Yorumla
+1 yılTipi gördüğün değerden daha mı önemli? Bu soruyu kendine sor ve sorunun yanıtına göre cevabını zaten kendin bulursun.
00 YorumlaBenim için boyun posun hiç bir önemi yok ben karakterine bana verdiği değere ve güvene bakarım.. boy gelip geçici karakter değil
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim sevgilim de benden uzun. Dediğin gibi aşırı seviyor ve mutlu ediyorum onu. Senin hissettiğin şeyi o da bana hissediyor olabilir. Bunu söyleyecekse, beni oyalamadan söylemeli. Bu mırın kırın durumu hakaret gibi bence.
10 YorumlaAynı durumdayız. Hatta bir kere daha başıma geldi bu. Çocuk cidden düzgün karakterli birisiydi şans verdim ama olmuyorsa baştan bir dahada olmuyor. Sadece karakter yetmiyor. Bir çekim bir beğeni olması şart hem de baya şart
12 Yorumla- +1 yıl
Boylarınız kaç?
+1 yılNabıyon sen öperken falan kucağına mı alıyorsun 🤣🤣 hani boyu değil işleviydi 🤣🤣
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı. Zayıflık halledilebilir bir şey.. boya gelince senden aşırı mı kısa.
00 YorumlaNe kadar kısa olduğu da biraz önem taşıyor bence 5 cmye kadar kötü değil kişiliği için değer
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılZaten askim çok değer verip çirkin oluyor ya da aşırı yakışıklı olup Abaza oluyor ben daha istediğim tam bu dediğim bi erkeği bulamadım bence dış görünüşe takılma o kadar ya
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbenim sevgilim ilk tanıştığımızda benle aynı kilodaydı 1.90 boya 65 kiloydu. şuanda 100 kilo oldu. kilo değişen bir şey toparlar. ama boy neden önemli ki senin için topuklu giymezsin olur biter aranızdaki fark 10 cm geçmiyorsa sorun değil. geçse de sorun değil gerçi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı.
+1 yılKadın beyni sorun üretmek üzerine çalışır boyu uzun olsa bile yine bi sorun çıkardı
00 Yorumla
+1 yılBizdekiler topuklu ayakkabı giyiyor sende öyle yapabilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrıl. Zaten artık her kız/kadın; sadece boylu poslu, yakışıklı, büyük penisli, vb. fiziksel özelliklere sahip erkek istiyor ve öyle olmayanları insan yerine koymuyorlar. Bul saydığım özelliklere sahip birini; hayatını yaşa. Öyle olmayan ben ve benim gibileri kim ne yapsın?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Daha uzun boylu ama sana değer vermeyen birisiyle mutlu olacaksan ayrılabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılSana değer vermeyen ama boyu uzun olan birini bulmalısın acilen
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenimde hayatımda benden kısa biri var hatta fiziksel özellik olarakta çok zıttık ben zayıf 170 boyundayım oda kilolu 167 boyunda çokta güzel anlaşıyoruz
00 Yorumla
+1 yılVazgeç benim karımda kısa ve benim gözüm dışarda pişman olursun yatakta çok sıkıntı çıkar.
00 Yorumla
+1 yılBu durum seni azdirmıyor mu? Onun yanındaykenıslanmıyor musun?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılboy uzatan kremler varda snein soruna çözüm değil ya :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılaşık olursan boyunu görmezsin bile. Ama uzun bir kız olarak ne hisettiğini anlayabiliyorum. Bu kararı sen vermelisin... daha fazla onu oyalayıp kalbini kırma. Geç olmadan bir karar vermeye çalış.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl madem. Hatta senle olamam ben ama istersen biraz takılalım de.
00 Yorumla
+1 yılÇok saçma sırf boyu kısa diye sevdiginimi bırakicaksin
00 Yorumla
+1 yılallahın olmadığının kanıtı kısa boylu erkekler ölsün mü?
11 Yorumla- +1 yıl
sakın sende kısa boylu kızlara bak deme 1.50 boyundaki kız bile 1.90 boyundaki erkeklerle çıkıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 823 cevap paylaştı.
+1 yılKotu duruyor dis gorunus olarak ya ne kadar iyi olursa olsun insanin gozu disarda olur bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbeğenmiyorsan o iş olmazki. Ona da yazık etme bence , kendisini daha çok seven biri ile tanışır mutlu olur baksana her bunu takıcak gibisin. Gerçi bende kendimden kısa istemezdim.
00 YorumlaBir yerde ipi koparmak gerekiyorsa yapacaksın kimsenin vaktinide çalmamak lazım.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılSen 32 yaşında olduğuna eminmisin? 15 yaşında gibi davranıyorsun
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 587 cevap paylaştı.
+1 yılBirini gercekten seviyorsan eger onun yaşi boyu kilosu ve ne kadar uzakta oldugu lanet birer sayidir..
00 Yorumla
+1 yılFazla ümit vermeden çocuğa ayrıl olmaz öyle bir ilişki
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 832 cevap paylaştı. Boyun bir önemli olmadigi olgunluğuna erişmen dileğiyle. Gerçi sen erissen bile bizim toplumun ağzı durmaz. Bizim toplumun da erişmesi dileğiyle.
boylar kac cm ki?
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıldeğer vermeyip n’apıcak pardon başka şansı mı var ÖALDŞDDŞÖS
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDavul bile dengi dengine kararsız kalıyosan bitir anında
00 Yorumla
+1 yılYorumdakiler gereksiz kasmis insan sevdiginin her acidan cekici olmasini bekler ve senin standartina uymuyorsa zorlamanin pek alemi yok standartina uyan ve adam akilli birini bulman dilegiyle
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOnu boy uzatma ameliyatına sok sonra da onunla evlen
02 Yorumla- +1 yıl
öyle bir ameliyat mı var
Cevap sahibi+1 yılEvet
Gizli Üye(30-35)+1 yılBöyle düşüncelerin varsa zaten sen o adamı üzersin o yüzden hiç uğraşma
00 Yorumla- Devamını Gör (96)
Devamını Gör(141)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Flörtüm bana çok değer veriyor ama boyu benden kısa. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer