Zamanında duygularımı belli ettiğim yakın kız arkadaşım bugün elimi tuttu, bunu yapması normal mi? ?

1.5 yıldır tanıdığım bir kızla samimi arkadaşız. Kendisine 1 yıl önce duygularımı dile getirmiştim ancak olumlu bir cevap alamamıştım.(O olaydan sonra kendisiyle arkadaşça zaman geçirmeye, konuşmaya başladık) Geçen gün beraber yürürken bir anda elimi tuttu ve gülümsedi. O anki heyecanla bir şey diyemedim sadece yaptığımız tek şey 45 dk havadan sudan konuşarak el ele yürümek oldu.

Kızla fazla samimi olduğumuz için bunu yapması normal mi yoksa başka bir şey olabilir mi?

Bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim kendisine nasıl yakınlaşabilirim?

Zamanında duygularımı belli ettiğim yakın kız arkadaşım bugün elimi tuttu, bunu yapması normal mi? ?
Cevapla