❤Günaydınnnnn... 🌞
( kiminle, aklındaki kişiylemi yoksa kalbindeki kişiylemi yoksa ne... bi dök içine gerçekten sana iyi gelecek, çekinme yabancı yok ya şurda... 🤭😜😂

❤Günaydınnnnn... 🌞
( kiminle, aklındaki kişiylemi yoksa kalbindeki kişiylemi yoksa ne... bi dök içine gerçekten sana iyi gelecek, çekinme yabancı yok ya şurda... 🤭😜😂

Günaydın abla 😍 Sabah uyandığım zaman temiz havayı içime çektiğim de daha çok Amerika da yüksek bir gökdelenin en üst katında uyanmak isterdim. yani orada olmayı hayal ederdim. şu an hissettiklerim ise yeni bir gün yeni bir başlangıç. demektir. yapılacak çok şey var harekete geçmem lazım diye kendime telkin veriyorum
Ben uyandığım zaman yatağımın yanında hemen 50-60 şınav, 15-20 tane barfiks çekmeden kendime gelemiyorum. Pencere bile açmam :D
Ama Hawaii'de Honolulu'da, sabah güneşini karşılarken iki sarışınla şezlongda uzansam ne olurdu yani? :D
Deniz kenarında
Soru başlığı ne öyle yaaa😵💫
Cevap
16Cevap
Böyle yayla evinde ya da dağ evinde olmak kahvaltı yaparken doğanın tertemiz havasını içime cekmek istiyorum gadası

Günaydın,
Her sabah iş yolunda denizin kokusunu içime çeker manzaraya nazır kahvemi içerim arka fonda ruhumu okşayan bir müzik hayat çok güzel..
sadece onunla olmak istiyorum. nerede olduğumun hiçbir önemi yok.
Ticaretle uğraştığım için paraların içinde ben işkolik bir adamım
Sabah uyanıp o havayı çektiğim zaman, ait olduğum yerde doğup büyüdüğüm semtte yaşadığım için mutlu hissediyorum.
🤣🤣içimizdeki döksek buralar almaz taşar. Ama şöyle cıvıl cıvıl kuşların öttüğü bir tarafı deniz bir tarafı orman olan bir yerde uyanmak isterdim.
Mutlu oluyorum huzurlu kendi evimde hissediyorum sanki 😍
Pencereyi açıp ise gidiyoruz.. yani aklimizdada ruhumuzdada kimse yok 😂 bekarlık hali
Sabah kalktığımda pencereyi açamıyorum 😁
Onu yapmaya zamanımız mı var
Bakalım bugün nasıl boktan geçicek diyorum 😄
Demesem bile öyle geçiyor 😂
Tekrar uyumak isterdim.. 😄
Pencereyi açmıyorum
Depresif takılıyorum
Ne kadar güzel.
Köyde olabilir
Uyumam gerektiğini hissediyorum
Bir gacının koynunda
Yanında
Pencerenin önünde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?