Erkek arkadaşım (Sevgilim değil) benim burnumun direğini kırdı. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar Erkek arkadaşım ile normal oturuyorduk. Ben 20 Ağustos doğumluyum, Aslan burcuyum Yani. Otururken Bana bir özgüven perileri geldi. Dedim "Varya ben her gün aynaya bakıyorum Ve çok güzel olduğumu düşünüyorum, Babam her gün saçlarımı tarar, beni kucağına oturtur, Uyuturdu. (Babam ölmedi bu arada, çok şükür hala hayatta. Allah başımızdan eksik etmesin Annem hastalandığında en çok o baktı felan. Sadece Artık yapmadığı için o "du" lafını ekledim yapıyor"du", Üzülüyor"du" gibi)" dediğim için Burnumun direğini kırdı. Mesela şu an Burnumun (Altı değil) üstü kanıyor. Daha önce de yaptı bunu burnumu kanatacak kadar değil ya da burnumun direğini kıracak kadar değil ama. Ama bu sefer ki çok kötü oldu. Burnumu oynatamıyorum Oynatmayı bırak dokunamıyorum bile çok acıyor. Ne yapmalıyım? Birde gizlenme sebebim beni takip felan ederler şimdi, Özelden yaz ya da beni takip et özelden bir şey yazacam felan derler şimdi öylelerinin amacı belli zaten. çok aşırı özel bir konu değil zaten buradanda yazabilirsin. Di mi ama? Ne yapmalıyım? Anketi Lütfen oylayın şu an hiç kimseyle konusmak istemiyorum az önce ağladım da geldim. 2 saat ağladım. Lütfen yardım et bana. Ne yapayım?


Not; 24 Yaşındayım 25 olacam o da 26 yaşında bu sene 27 olacak. 22 Aralıkta. Oğlak burcu sanırım (Emin pek değilim ya Oğlak burcu olduğundan)
Abarttın be kanka o kadar mı kötüydü? Sjsjjsjsjsj 😂
Allah onun belasını versin. Allah'tan bulsun İnşAllah. Sen üzülme kızım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkek arkadaşım (Sevgilim değil) benim burnumun direğini kırdı. Ne yapmalıyım?
Cevapla