Erkek arkadaşıma araba çarptı sadece kolunda parmaklarında ve bileğinde kırık var ve ben yanına gidemiyorum?

Erkek arkadaşıma araba çarpmış şu an hastanede bilinci yerinde konuşuyoruz yaziyir bana sol kolu ve parmakları kırık hafta içi kolu ve parmakları için ameliyat olacak. Ve benim ailem sevgilim olduğunu bilse öldürür beni ve bir bahane uydurup çıkamıyorum aşırı baskıcı ailem. Ama onun bu zor zamanında yanında olmayı çok istiyorum. Sizce yanına gidebilirsem eğer ameliyat olmadan önce mi yoksa ameliyat olduktan bir gün sonra mı gitmeliyim. Kalabalık olsun istemiyorum aileside orada olcak çekiniyorim birazda. Yanına gidersem eğer onun sevdiği kurabiyeyi yapıp meyve suyu almayı düşünüyorum sizce nasıl olur ya da başka bir şey goturmelimiyim erkek olsaydım çiçek alırdım😅 ama o erkek ve aklımdan onun sevdiği kurabiye ile meyve suyu geçti sizce ne yapayim fikir verin

Erkek arkadaşıma araba çarptı sadece kolunda parmaklarında ve bileğinde kırık var ve ben yanına gidemiyorum?
Cevapla