Eşim harıl harıl çalışıyor onun için bazen çok üzülüyorum ben yetmiyormuşum gibi geliyor?

Eşimle 1 bucuk yıldır evliyiz o ergenliğinden beri çalışıyor ve evliliğimiz güzel gidiyor. Ben sorumluluklarimi gayet yerine getiriyorum. O fabrikada çalışıyor ve ne kadar zor bir iş olduğunu anlayabiliyorum. Sabahtan akşama kadar çalışıyor. Çok uzuluyorum onu oyle gorunce. Bazen bu konuyu konuştuğumuzda ben aliştim yorulmuyorum falan diyor. Ben o akşam işten geldiği zaman ona guzel davraniyorum ama kendimi yetersiz hissediyorum. Ama o bana boyle hissetmemem gerektigini soyluyor. Ne yapmaliyim?

Eşim harıl harıl çalışıyor onun için bazen çok üzülüyorum ben yetmiyormuşum gibi geliyor?
Cevapla