Esra Ezmeci "erkeğin parasını yiyin" diyor. Peki sen ne düşünüyorsun?
Konuşmasının devamında erkek emek verdiği kadına daha çok değer verir diyor. Sence haklı mı?

Esra Ezmeci "erkeğin parasını yiyin" diyor. Peki sen ne düşünüyorsun?
Konuşmasının devamında erkek emek verdiği kadına daha çok değer verir diyor. Sence haklı mı?

Demesine gerek yok ki kızlar yiyor zaten :D ama Hayır, erkeğin parasını yemek, onu kullanmak ve sömürmek anlamına gelebilir ve bu kesinlikle doğru bir davranış değildir. İlişkilerde, iki tarafın da eşit şekilde katkıda bulunması önemlidir. Para, bir ilişkide tek başına mutluluğu sağlamaz ve bir kişinin parasını kullanarak ondan faydalanmak etik veya dürüst bir davranış değildir. Bir ilişkide, her iki tarafın da bağımsızlığı ve özgürlüğüne saygı gösterilmesi gerekmektedir. Her iki taraf da kendilerini ifade etmeli, duygularını paylaşmalı ve kararları birlikte almalıdır. Ayrıca, ilişkide açık ve dürüst bir iletişim kurmak da çok önemlidir.
Erkeğin eril özelliğine yakışır tabi ki kadını için para harcaması lakin her kadın kendi ayakları üzerinde durmalı, erkek kadının kasası değildir. Erkek içinden geldiği için kadını talep etmeden kadınına, sevdiğine hediye almalı. Kadın da erkeğe hediye almalı bence. Hz. Fatıma "bir genç kızın ahlak ve namustan daha büyük çeyizi olamaz"demiş. İlişkiler maddiyat üzerine kurulmamalı
Ben sevdiğim erkeğin bana içinden gelerek, ben söylemeden hediyeler almasından hoşnut olurum, ben söylemeden bana kitaplar hediye etmesinden hoşnut olurum, yatlardan, katlardan daha değerli bir hediyedir kitap benim için, bana çikolatalı pasta ısmarlaması benim için en güzel hediyelerden, yüreğiyle bana sadık olması , liman olması en kıymetli hediye benim için.
Sonuçta bir yerde kadına da hakarettir erkeğin kadının her ihtiyacını karşılaması, erkek öyle bir kadını güçsüz görür, aciz görür. Şunu anlayabiliyorum erkeğin sürekli hesabı ödemesini, sonuçta bu biraz racon, erkeğin eril özelliğine yakışıyor lakin kimse kimsenin de sırtına binmemeli.
Şu tarz yanlış anlamaya müsait söylemleri hiç açıklayasım yok.. Sıktı hepsi artık. Linç yiyerek büyümek isteyen polemikcanlıları konuşsunlar! Gerçekten bööö geldi hepsinden 😂😂
Bu kadın da böyle böyle ünlü oldu zaten 😃
Benden uzak olsun cidden 🙄 Erkeğin parasını yiyin lafına feministler niye sessiz kalıyorlar? Onu geçtim Atatürkçü kadınlar niye sessiz kalıyorlar? Hani kadın çalışmalıydı, neredesiniz diyorum.
Kirli bir düzen var. Mide bulandırıcı
Yiyebiliyorsa yesin kusura bakmasın ben kazanacam diye bi tarafımı yırtacam oda bu düşünceyle yemeye kalkacak anında yol veririm anca abazaların parasını yer
Yiyen öyle bir yiyor ki kimsenin ruhu duymuyor bence 😃
Cevap
14Cevap
vay nenem 🤔 kafayı yemiş bu da ha
erkekler bankamatik mi ya niye yiyim parasını yiyeceksem ağzını burnunu yerim bana kafi 😂
Ağzı burnu da çok çekici gelmedi bana ama sen bilirsin 😃
ben sevince ağzı yüzü bak gibi gelir 😀
*bal gibi gelir 😂
😃😃😃
Canı sağ olsun.
Kimin için çalışıyorum.
Ciddi bir yorum muydu
Yokluğa göğüs geren biri için evet.
Yani hanım var mı yok mu 😃
Hiç anlamadım :)
Yeterince açıktı aslındq 😃
Hanımsız hayat mı olur
Olmaz diyosan öyledir Allah mutluluğunuzu artırsın 😃
Bilmukabele.
Bir erkek bir kadına ne kadar harcama yaparsa o kadar değer verir, katılıyorum yoruma.
Çok saçma değil mi ya kadını aşağılayan bir durum bence.
Bir erkek bir kadına ne kadar harcama yaparsa o kadar değer verir bu yaptığı yorum saçma değil, açıkça erkeğin parasını yiyin demesi kaba kaçmış sadece
Üslubu bana çok itici geldi
Kaba bir üslup haklısın…
esra esmeci dikkate alınacak biri değil.. gözünü para bürümüş, piyangodan adını duyurmuş, estetikle anca okadar olmuş, koca g. lü, ksrın teki. eski çalıştığı hastanedeki halini bilirim.
Allah akıl versin 😃
Erkekler kullanılmak için dünyaya gelmiştir ama bu şekilde değil
Yiyin karşılığında hizmet işi var ve hakkını veriyorsan elbette yiyeceksin afiyetler olsun
Haklı biz yemedikte ne oldu para yiyen erkekte çok bu arada.
ne kadar aşağılayıcı cinsiyetçi bir sallamasyon. evet fikir ya da düşünce olamaz. bu şey gibi erkeğin parasını yiyin ağzına da şey edin der gibi. bir o kalmış demediği
Bu estetik mağduru seks objesinin söylemlerini ciddiye almayın çocuklar, üzülürsünüz
Paramı yedirmem para yemek isteyen kadın gözümde gurursuzdur anında postalarım
Ağzı olan konuşur, fiziği olan tv'ye çıkarsa olacak bu. Ne diyeyim ki daha ‽
Bu tip şarlatanları dikkate alanlar var mı sahiden?
Al işte, en eğitimlisi bunu söylüyor. Yemeyin arkadaşlar, boğazınızda kalır
burada anlatılmak istenen bu değil, ben anladım
Dinleyelim 😃
İyi niyetli söylenmişse bu sevginin göstergesi paylaşmak, paylaşmayan sevmiyordur, erkeği test ederken maddi bütün imkanları ikinci planda tutuyorsa seviyordur anlamında diye anlamış bulundum
Biz kazanıyorsak elin kızına, yedirelim diye kazanmıyoruz.
Öyle bir adam bulursanız yiyin parasını :)
Bu karı iyicene zıvanadan çıktı
Eskortvari bi konuşma
Garip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?