İyi bayramlar
5 yıldır sevgiliydik her şey güzeldi. Okul bitti ben bulunduğumuz şehirden çok uzak bir yere atandım ve oraya yerleştim. İlişkimiz mesafe ve yoğun iş temposu olsa da gayet iyi ilerliyordu. 2 hafta önce ayrılmak istediğini, hayatında başka biri olduğunu söyledi. Bunu söylediğinde sadece yüzüne baktım ve bir şey demeden yanından ayrıldım. Genel olarak sakin bir yapım var ama bu kadar sakinliği kendimden beklemiyordum açıkçası. Arkadaşlarıma söyledim, onlar da konuştular benim yerime onlar tartışmışlar. Birkaç gün çok ağladım ama bu saatten sonra bir şey yapamazdım. Dün aramış ama numarası engelli olunca ulaşamamış. Arkadaşlarımla konuşunca bir dolu laf söylemiş "kesin orada yeni birini buldu, söylediğimde tınlamadı bile, aklında başka biri vardı." Gibisinden şeyler söylemiş. Ben şimdi ne yapacağım? Sakince yoluma bakmaya çalışıyorum olmuyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer