Sevgilim bana bayram harçlığı vermedi. Pinti mi sizce?

Elini bile öptüm ne kadar istiyorsun dedi ben de istemem saçmalama dedim o da hemen tamam dedi insan zorlar ya ben öğrenciyim o polis bi de normalde 5 kuruşunu bile almıyorum bayramda alırdım ama
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sorunun ayrıntısını okumadan hakaret edenler olmuş. Amaç burada para veya miktarı değil bunlar kültürümüzün bir parçası zaten ve ayıp bulmuyorum. Bayramda hediyeleşilir, harçlık da verilir. Bunu evli eşler bile yapar ve bu eziklik değildir. Ben sevgilime yemeğimin parasını bile ödeten birisi değilim. Ama yan yana ilk bayramımız diye bayram havası olsun istedim yaş farkımız da var. Anlıyor musunuz olay bu kadar basit 2005'liler gelip burada hakaret etmesin.
Sevgilim bana bayram harçlığı vermedi. Pinti mi sizce?
Cevapla