Sevgilime, Sevgililer Günü için hediye almadım. Üzülüp benden soğur mu?

Sevgilime sevgililer günü için hediye almadım, kendi ellerimle yaptım ama güzel şeyler yaptım bir kitap içinde sevgimi belli eden şeyler, öpücüklü bir tişört, ve kavanozda aşk mektupları ve öpücükler, eğer zamanım olursa sadece yarın dışarı çıkıp ufak tefek şeyler alicam bileklik, kartlık gibi şeyler, ama o bana hediye almak için 100 Euro biriktirmişti, ama şöyle bir durum var ben o önceden FIFA24 çok istiyordu ve bende dayanamadım 70€ ya aldım ve ondan sonra bugüne kadar o bana hiç bir hediye almamıştı, tabi bundan dolayı değil, dışarı cikamadigim için, ve param kısıtlı olduğu için, çok pahalı şeyler alamam, sizce ayrılır mı, ve ya üzülür mü?

Sevgilime, Sevgililer Günü için hediye almadım. Üzülüp benden soğur mu?
Cevapla