Arkadaşlıktan öteye gitmeyeceğimi kibarca hissettiririm. Hala bu tehlike devam ediyorsa açıkça konuşurum bu davranışların sözlerin doğru olmadığını sadece arkadaş olduğumuzu vs.
Böyle söyledim. Arada konuşalım tümden bitmesin v. s yazmış tamam dedim. Şimdi değişik davranıyor saatlerce cvp yazmamalar falan. Seni istemiyorum mu demek istiyor merak mı uyandırmaya çalışıyor anlamıyorm
Bununla biz arkadaşça konuşuyorduk. Bu arada çok güzelsin v. s diyordu sonra ben buna dedim ki ben sana çok alıştım. Duygularımın başka boyuta geçmesini istemiyorum kendine iyi bak. Bu da oedi ki tümden kopmayalım arada yaz. Ben de sen de yaz dedim. O da oedi ki olmaz bu teklifle gelen sensin. Sonra tekrar konuşalım v. s. ben de geçen gün yazdım. Soğuk konuşmadı ama mesela ben "ona olan ilgimi belli edecek" mesaj yazdığımda geç dönüyor. Arada ralgaya alıyor v. s ben yazmadan da yazmıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Arkadaşlıkta ise tehlikeli bulurum ve karşı tarafın olası farklı duygu durumlarını karşı önlem alırım.
Ne gibi önlemler
Arkadaşlıktan öteye gitmeyeceğimi kibarca hissettiririm. Hala bu tehlike devam ediyorsa açıkça konuşurum bu davranışların sözlerin doğru olmadığını sadece arkadaş olduğumuzu vs.
Neden bunlar sevgiili olamıyorlar?
Adamın duyguları anlaşılmıyor
Uzak dururum sağı solu belli olmaz onun.
Neden
Alışmak nedir ya, sanki onun pelüş ayısıyım sjssj.
Ya sürekli sohbet ediyorsunuz kafalar da uyuşmuş falan işte
Olsun böyle bir cümle tuhaf.
🤣🤣🤣peluş ayı🤣🤣
O güzel cümleyle beni kendine bağlamayı başarır
Peki sana çok alıştım ama sana bağlanmak istemiyorum derse
Benimle arkadaş kalmak istediğini anlar, birazcık üzülürüm ama belli etmem ve anlayışla karşılarım
Böyle söyledim. Arada konuşalım tümden bitmesin v. s yazmış tamam dedim. Şimdi değişik davranıyor saatlerce cvp yazmamalar falan. Seni istemiyorum mu demek istiyor merak mı uyandırmaya çalışıyor anlamıyorm
Anlaşılan oda üzülmüş ve belli etmemeye çalışsa da belli oluyor çok iyi anlıyorum onu
Uzak durmak istiyor sanırım kafası karışmış
Üff net olsa keşke
Net olmasını bekleme olamaz artık, görüşmek istemiyor sanırım
Bilmem. Yazınca konuşuyor. Mesela seni merak ediyorum gibi bir şey yazsam 10 dk sonra dönüyor normal mesajlara hemen bakıyor
Acaba cevap verirken ne kadar istekli
İçinden neler geçtiğini bilemezsin
Belki başkasıyla konuşuyor belki eski sevgilisiyle barıştı onu da bilemeyiz
Olabilir de haklısın ama içi burukta olabilir
Neden buruk olsun ki ben adama sana alıştım dedim diye mi
Alıştım sözüne duygu yüklemiş olanlabilir
Duygu yüklesin diye söyledim zaten ya
Ama bir şey hissetmediğini ifade ettin sohbetin başında
Ben mi yanlış anladım acaba 🙄
Bununla biz arkadaşça konuşuyorduk. Bu arada çok güzelsin v. s diyordu sonra ben buna dedim ki ben sana çok alıştım. Duygularımın başka boyuta geçmesini istemiyorum kendine iyi bak. Bu da oedi ki tümden kopmayalım arada yaz. Ben de sen de yaz dedim. O da oedi ki olmaz bu teklifle gelen sensin. Sonra tekrar konuşalım v. s. ben de geçen gün yazdım. Soğuk konuşmadı ama mesela ben "ona olan ilgimi belli edecek" mesaj yazdığımda geç dönüyor. Arada ralgaya alıyor v. s ben yazmadan da yazmıyor
O halde o seni umursamıyor, senin düşündüğün gibi düşünmüyor ve ortak duygulara sahip değilsiniz
O halde kendi kaybetti ne diyelim..
Aynen öyle yapcak bir şey yok o üzülsün
Nie uzaklassınlar seven daha çok baglanir
Sadece arkadaşlar ama
aksine ağzına düşerim
Kaçarım.
Tehlikelidir.
Hyr hosuna gider onun
Fazla ilgi boğar
İlgiyle alakalı bir durum yok. Yazmazsa yazmam bile
Alıstım diyosun ilgiyle alakası yok diyosun
İlgili davranmıyorum çünkü
Hmm guzel
Alışmak aşktr
Ne yazık ki
Geçmiş olsun
Her an kaçabikir demekkki
Böyle mi düşündürür
Hı hı
Uzaklasırım
Konuşmak istemez misin
Hayır
Evet
Normal derim