Birlikte fotoğrafımızı paylaşmıyorsun hiç dedim o da tamam paylaşayım bugün dedi. Ben de yok ben söyledikten sonra samimi gelmiyor dedim.
Bu konu dışında gayet iyi davranıyor ama sanki beni göstermek istemiyor. Ciddiye almadığını düşünüyorum artık
Birlikte fotoğrafımızı paylaşmıyorsun hiç dedim o da tamam paylaşayım bugün dedi. Ben de yok ben söyledikten sonra samimi gelmiyor dedim.
Bu konu dışında gayet iyi davranıyor ama sanki beni göstermek istemiyor. Ciddiye almadığını düşünüyorum artık
Değersiz hissettiren nadir şeylerden biridir. Niye abi biz paylasilmiyoruz yaa niye yani? Hayır paylaşılan kadınlar benden ya da bizden daha mı kadın? Ya da alın benim kadınım bu diye paylaşan erkekler daha az mı erkek nedir yani?
Eş dost çevre yedi düvele duyulmadan ilişki yaşayanların hazin sonunu da biliyoruz şimdi kendimizi kandırmayalım...
Ben bir yerde paylaşmasını falan değil de kendisiyle beni bir karede bir fotoğrafta bir selfie de çekmezse sıkıntı izlerim yani böyle izlerim bir bakarım Bir gün olur iki gün olur üç gün olur hep beni tek çekiyor ama hiç selfimiz yok rafa kaldıralım daha iyi 🤣🤣🤣
Bazı insanlar sosyal medyada fotoğraf paylaşmaktan keyif almıyor olabilir. Bence milletin gözüne sokanlardan korkacaksın. Sana nasıl davrandığı daha önemli bence.
illa niye paylaşsın? bende paylaşmazdım. ne zaruriyeti var ki? onunla benim aramda sadece. birbirimize anı olarak kalsın diye paylaşılır, başkaları görsün diye değil. paylaşılmasa da olur.
Cevap
20Cevap
Yaşadığım olay. Kör kütük aşık olduğum sevgilimi 1.5 yıldır paylaşmadım. Dipnot: hiçbir şekilde hikaye paylaşan birisi değilim, hatta instagramda ayda yılda bir bazen insanların hikayesine bakarım. Sevdiğine eminsen bence çok da hemcinsimi yormamalısın. Kaç yıllık ilişki neden paylaşmıyor bşlmiyorum ama. Yani yakın arkadaşlarıyla, arkadaşlarıyla tanıştırıp seninle yakın bşr şekşlde dışarıda olabiliyorsa kuşkulanmamalısın. Yerin kulağı vardır yani illaki birisi görür mantıken. En azından bunun rahatlığı olabilir. Ama eğer sadece baş başayken sevgili olduğunuz belli onun dışında dışarıdan görenler sizi arkadaş sanıyorsa o zaman sevgilinden güvendiğini ama yine de paylaşmasını istediğini söyleyebilirsin. Sabah saatlerinde paylaştırıp akşam ayrılırken kaç kişi kimler bakmış kimler kalplemiş gibisinden bakarsın. En azından senin de için rahatlar güzel giden ilişkiniz daha da güzel gider
Fotoğraf paylaşıp paylaşmaması ile ciddi düşünmeyi bağdaştırmak doğru olmaz.
Paylaşmayabilir, insanların görmesi çok mu önemli. Yani paylaşmayan insanlar bu durumu sakladıkları için değil, başkalarının görmesini çok önemsemediğinden dolayı paylaşmıyor olabilirler.
Gözünden insanlardan kıskandığı için paylaşmıyor da olabilir, seni gizleyip başkaları ile yürüyor gibi düşünce gelmesin hemen aklına. Ayrıca sosyal medya da eşi ile her anlarını paylaşan insanların yaptıkları aslında normal değil, günümüzde yatak odasına kadar her şey paylaşıldığı için mahrem diye hiç bir şey kalmamış ve normalleştirilmiş. Eğer kıskandığı için bunu yapıyorsa sakın garipseme
Bence şimdiden senin dememle bişeyler oluyorsa ilerde çok acı çekersin yol yakınken git sana bir arkadaş tavsiyesi sonradan bu iyi niyet de kötü oluyr
Doğru diyorsun. Teşekkur ederim
Ne demek her zaman yazabilirsin
Böyle bir konu ile ciddiye alıp almadığını ölçemezsin yanlış bir yol olur. Paylaşmak demek set çekip bakın benim sevgilim var bana kimse yaklaşamaz demek değildir veya ilan etmek sana değer vermek demek değildir.
Ve bence paylaşmamakla en doğrusunu yapıyor. Ulu orta paylaşıp ama aklı gözü başkalarında olan insanlarda var. Önemli olan karşılıklı olarak birbirinizi kalbinizde taşıyıp hissetmek ve hissettirmek.
hayatim belki gercekten akil edememistie evet bu onun dusuncesizligi ama sakladigini dusunmuyorum ya erkekler biraz duz mantik hatta geneli goz onunde iliski yasamakta istemez bence sevgisinden suphe etme bi kere soylemissin bundan sonra ki davranislari onemli
Teşekkürler ♥️💜
Ya bunun altında art niyet aramayın çünkü bazı erkekler özelini , hayatını sevdiğini reklam etmeyi herkese göstermeyi sevmiyor oda bu karakterde bir kişiliğe sahip olabilir anlayışla karşılamak gerekiyor herkes herşeyi sevicek diye bir kaide yok
Bazı erkekler gerçekten kıskandığı, gözünden sakindigi için paylaşmak istemez. Belki o da o şekilde.
Ben olsam mesela paylaşmam kıskanırdım onu başka kızların görmesine
Nazar değmesin diye paylaşmıyordur ya da ilişkisini sergilemekten hoşlanmıyordur bazı insanlar özelini paylaşmayı sevmez
Belki de sadece kıskanıyordur. Ama sen yine de telefonunu iste bakalım rahat bir şekilde verecek mi...
Paylaşmıyorsa sakladığı birisi var yolun başında vazgeç tecrübe ile sabit sonra başkası ile fotolarını görürsün
Sözcükler davranışa dökülmediği sürece gerçek değildir
Ya bazı kişilerin duymasını istemiyordur ya da nazar değmesin diye. Kötü bir niyeti yoktur
Seni milletten gizliyor. Ya başka bir sevgilisi daha var, ya da gizlediği bir şeyler var işte
erkekler böyle şeylere takılmaz, gizleme çabası yoksa ciddiye alma
Benim kocam zorla paylaşıyor ya resmimi😂 çünkü fotoyu Bile kıskanan tipler bunlar bacım
Kıskanç ya da dümen çı huyunu sen biliyosun ordan hesap ey
Bende foto çekmiyordum o çekiyordu ama ayrıldık ben ayrldm o kabul etti bitmesin demedi.. yani böyle şeyler çok belirleyici etken değil. Ama sen istemne rağmen paylaşmıyorsa gecerli bi sebebide yoksa. Sen haklsn
Bu fotoğtaf paylaşma çok mu önemli bir şey sanki.
Yani erkekler zaten öyle çok paylaşım yapmayı sevmezler ama çok uzun zamandır birlikteyseniz bi şüphelenmen normal tabi..
Benimkidd öyle benim takipçilerim erkek kıskanıyorum görmesinler seni ne gerek var diyodu oda kiskaniyo olabilir illa sevmiyo anlamına gelmez
Şahsen bende paylaşmam millete ne benim sevgilimden
Kıskanıyor olabilir ya da sakladığı birşeyler bence 😊
Birilerinin görmesinden ya korkuyordur ya da başkalarının görmesini istemiyordur..
net gizli bir ilişki yaşamak istiyorum diye seni kandırıyordur '
İyi tanı derim zorla baktın harbi caymaya çalışıyorsaaa yol ver amaan
Neden resim koymadigini öğren ona göre yorum yapalım bence
Ben asla sevdiğim kızın fotoğrafını paylaşmam
Neden
Paylaşmamalı zaten nazar diye bir şey var!
Neden paylasmıyor bunu ona sorsana
İlla sosyal medyada reklam mı yapmak lwzım
Alıyordur yaa böyle şeyleri sorun etmeyebdegmez
Almıyordur bence 👍🏼
Takılacak bir şey değil.
Alakası yok. Paylaşmayı sevmiyordur
Belki ozellini paylasmak istemiyordur
Nazara inanan biri de olabilir.
Hoşlanmıyordur paylaşım yapmayı
Beni de gizliyordu çok kötü bir davranış
Seni paylasirsa spektrumu daralir..
Öyle şeyleri sevmiyor olabilir
Seni diğer insanlardan kıskanıyor iyi bir şey
başkası vardır... onun görmesinden korkmuştur..
almıyor
Belki ayrılırsınız diye atmıyor 🤔
Seni kullanıyor kızım kafanı kullan
Şüpheci bir durum
Beğenmiyor olabilir. Bence çok fazla bağlanma
Konusmayi dene
Almıyoru
Ne kadar oldu
Seni sevmiyor canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?