AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
Bi de seni görelim bu işler gizli üye olarak sormakla olmuyor
Alışmalısın bence kendi düşen ağlamaz çocuğu öyle kabullenmişsin öyle devam et
Siz tipe göremi etki-tepki veriyorsunuz. Bu nasıl akıl tutulmasıdır yahu
hiç görmemişsin gibi devam etmeye çalış ya da konuşma direkt
Kalbı yakışıklıysa gerisine pek de gerek kalmaz diye düşünüyorum
Allah'tan yan yana değilmiş siniz 3 ay sonra foto geliyorsa 😃😃
O cocuk benmiyim lan ama ben yakışıklıyım demiyorum ki 🤭
3 aydir yuzunu bile gormedigin biriyle konusuyorsan boyle bir seye hazirlikli olmaliydin😬
3 ay boyunca hiç mi bir birinizden anlık foto almadınız garip garip durumlar
Ya ne olursa olsun insan sever ya bende konustuktan sonra en bakımsız halini gördüm Askerdi elleri yıpranmış saçı kaşı karışmış yinede sevmistim ne kadar takıntılısınız yaa
maalsef boyle seyler hayatta var... begenmezsenız devam etmezsınız
3 ayda görmesem ben sıkılır bırakırdım çoktan. görmeden 10dk bile konuşmazdım da ben gerçi...
3 ay nasıl konuştun ya görmeden.
Mallıkkkkkkkkk
Neyse sen yinede öyle deme 😂
Öyle aşko öyşe benim gibi enayiler anca öyle eşşeklerin g*tünü kaldırır işte
Sende bir daha biriyle konuşmaya başlamadan önce fotoğrafini gör xhdjsks. Sonuçta karakter kadar tipte önemli.
Evett ya bundan sonra bende tipe önem vericemm
Artık hepiniz; sadece boylu poslu, yakışıklı ve büyük penisli erkek istiyorsunuz. O yüzden çocuğu oyalama ve başka birini bul.
Büyüklük önemli
İşte benim kızım
Biliyorum, elimde olmayan bir şeyden dolayı evde kaldım zaten. Öyle erkekler şanslı
Ama böyle yüzüme vurmasaydın iyi olurdu
E sen kendin demişsin büyük büyük diye şimdi hiç yakınma
Evet başkası deyince daha kötü oluyor da sen niye araya girdin şimdi?
Ne yani küçük mü olmalı tabiki büyüklük önemli alla alaa
Canım girmek istedi
Umarım ikiniz de hep büyük penisli erkeklerle birlikte olursunuz. Ben bakir öl*ceğim, bari sizler seks yapmaya devam edin 👍🏿
Bu ne güzel bir duadır sağ ol
Kendime yararım yok bari başkalarına olsun
Zaten hep öyle oldu sağol.
O ne demek? Anlamadığım şey yani kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama neden kriterlerinize uymayanlara karşı kötüsünüz? Onlarla alıp veremediğiniz ne? Yarın öbür gün çocuğunuz öyle olursa sevmeyecek misiniz?
çünkü sen konuştuğunda hep aklındaki gibi birini hayal edip konuşuyorsun
Evetttttt
aklındaki demişim pardon, hayalindeki gibi diyecektim
3 ay görmeden nasıl konuştun 😂
Ben bir malımmmmmmm. Benim hatam ilkte görseydim bu kadar şey etmezdim ya
Yakışıklıyım diyenden kork 😂
Dimii skdmms
Siz harbi yokluktasınız bunun başka tabiri yok
Evet ondan olduuu duygusal bi boşluktayım
Fotoğraf istemeden görmeden etmeden 3 ay konuşan sensin ama
Evet mallık bende işte. Şunu farkettim ben aslında onun yazışmalarını seviyomuşum tipini görmesemde olurmuş
İşte ilk başta görmen gerek bundan sonra böyle yap. Görmeden konuşma
Ya şey sorcam sana fotosunu attı bana dedmki arkadaşıma çok benziyorsun diye o da ben daha yakışıklıyımdır dedi ne anlamda dedi acaba
Kendisini övüyor ya bir yandan kendisiyle barışık ama egoist gibi bilemiyorum. Tek bir lafından tanımadığım etmediğim birini yargılamam anlamsız olur gibi
Egoist durduk yere bir insan kendine yakışıklı demez emin ol
Fotosu olanlarla konuşsaydın öyleyse.
Ya şey sorcam sana fotosunu attı bana dedmki arkadaşıma çok benziyorsun diye o da ben daha yakışıklıyımdır dedi ne anlamda dedi acaba
Fotosunu at yorumlayalım hajdj
Nasıl atıcam ki buraya Twitterın var mı
İnstam var:/
Ya şey sorcam sana fotosunu attı bana dedmki arkadaşıma çok benziyorsun diye o da ben daha yakışıklıyımdır dedi ne anlamda dedi acaba
Bu ne özgüven hajdjfn şakasına demiştir ya çok anlam aramak gerektiğini düşünmüyorum
Tüm hayallerim yıkıldı açıkçası keşke istemeseydim ya aksnmsksns
Olur öyle seyler, dizide bir bölüm vardı ya ilkkanla buluscakken yılmaz geliyordu falan (izlemediysen tavsiye ederim) o geldi aklıma hahdhjd
Bansndnsnajs hangi dizi
pardon dizinin adını atlamışım hahdhx. "Gibi"
Tamam bakayım bi güldüm baya aksnsn
Bu arada istersen instanı ver sana atayım fotosunu yorumla
ben baştan foto istiyom o yüzden
Bişey dicem çok iyi olmuş 😂
Yaaa kıyamam sana kız 😇
Olmadı yar yaz😂😂 Engelle
Hayaller cumartesi, hayatlar pazartesi olmuş resmen 😀😀
hay ben senin sekilci gibi o***** cocuklarinin beynini s-
aga üzüldüm geçmiş olsun.
3 aydır ilk defamı gördün?
Bruh moment öyle bir andır ki
🤌🤌💩
Ayıp
Seversin diye düşünüyorum
Herkes yediğinden ikram edermiş sende haklısın
Haklısın sen yaprak yersin Haklısın
Hayırdır birader tecavüze mi uğradın
Ben yaprak diyorum doğru. Yaprak sarması da güzel olur. Sizin gibi yârrâk yemiyorum.
Sarma yedikten sonrada ücretini ödeyebilirler
Benim değerim pahabiçilemez ;) senin paran geçmez. Ama istersen sana 200€ vereyim de uzaklaş buradan
Ver 200 Euro hadi
Bu konuda seni ve anneni geçebilen yok üzgünüm 😔 seanslı çalışanların bile değeri var sizin gibi bir paket sakıza vermiyorlar
İşte bak bu kadar ucuzmuşsun … 200€ için namusundan şerefinden haysiyetinden vazgeçersin
Önce bana itaaat etmen lazım. Bedavadan veremem
Doğru çok daha fazlası var çünkü
Senin ben Habeş annenin deliğine zıplarım bebeğim. Paran komodniin üzerinde al ve aç karnını doyur beyinsiz seni 😅😂😅
Küçük şeyli ırıspı seni
Mk kapak fotosuna bak çirkin fakirrrrrrr
adresni bilmiyorsa engelle ödşdş
Sanal ilişkiler, Yanal ilişkiye dönmüş. 😃
İnstadan tanışınca öyle oluyor şaşırmadım
Bende int. Tanıştım 2 yıldır gerçek te devam ediyor
İyi insanlarda var
Az denk geliyor ama öyle
Tabiki ama dediğiniz gibi tersi ya da engelliside olabilir
İnstada fotoğrafı yok muydu
3 aydır görmeden mi konuştun ya hayret 😮 😄😄😄😄
Üç ay kadar konuşup da hiç mi merak etmedin onu?
Görmek için 3 ay beklemek biraz garip
Makyajı bozulmuş gibi düşün 😂
3 aydır aklın nerdeydi?:))
Benim de başıma geldi ndnxncnxn ayrılacaksın
fotoda beni görseydin ne olurdu merak ettim şu an
Yüzünü görmediğin biriyle flörtleşmeyecektin
Yüzünü görsen de yapma zaten zaman kaybı
Zamanla ısınırsın gshgdgdbs
Hayaller Venedik Gerçekler Ankara 🤣
Gızana yazaydın hayaller paris hayat Anadolu
Tip o kadar önemli mi yaa
Begenmediysen ayrılırsin bu zor değil ki 😊
Biz sizi sonra ararız de :D
yazma sende mesaj boş geç
3 aydır konuşmadan önce fotoğraf isteseydin ya
3 ay gormeden iyi sabretmissin
kız hepsi bo*ka benziyo
konusma engelle direk
Sessizce uzaklaş çocuğu daha fazla kirma
Aga be :D
Of ya niye böyle oluyor jansnsnsn
Gerçek resmi olmayanla konuşmayacaksın :D
Malım ben ya
Lan 18 yasindasin 3 yıldır ne düşündün ki
Beklentilerini karşılamadi Ellaham 😄cokmu kötü
Evet yaaa 😅😅😅 hanzoya benziyor bir de yakışıklıyım demiyor mu skdmmsms nedense bu tipsizlerde bu ego özgüven var niye
Şiissttt lütfen bu kadarda acımasız olmayalım hem ne yapsin yanj çirkinim deyip hayata mi küssün her malin bir alıcısi çıkar Yani demi ☺️
Ama görmen lazım bunun ki fiziksel değil malda ya kafada var
Nasıl yani nerden bu kanıya verdin
Bi özür dilemesini bile bilmiyor ergenler gibi şakalar yapıyo
Hmm senin dikkatini çekmek için Yapıyor işte kızlar kendilerini güldüren erkekleri sever sözü ile amel ediyor 😄
Özur niye dileyeck pki
Tam tersi itti kendinden baya. Soğudum. Artık düşmücrm üstüne kendi bilir.
Anladım ama sorumun cevabıni alamadım 😅
Ya aptal aptal şaka yaptı bende ne diyosun iyimisin dedim hala devam etti çyle büyüdü mevzu şu an konuşmuyoruz zaten
Hee anladım
Yani bu saatten sonra konuşma saden beğenmemişsun çocuğu yani 🤣pki o farkında mı durumun
Hayrımda bu kadar aptal vurduymduhmaz kız ruhundan anlamayan görmedim. Azıcık üzülüyorum o da bayadır konuştuğumuz için ama geçer herhalde bu hisler de
Yaşlarıniz kaç bu arada
Ben 22 o 20 ergen yani daha
Hmm tam ergenliğe giriş 😅
Yanj sende ergen sayılırsın aslında
Yok ben olgunum. Ya aslında olay şu ben kafamda kurdum bunu ve öyle çıkmayınca da üzüldüm
Neyse ikiniz içinde hayırlısı diyelim ama çocuğa üzüldüm şimdi ne yalan söyleyeyim sevdiğin tarafından sevilmemenim verdiği acı hiç bir şeyde yok gerçekten 😏
Ne üzülmesi yaa onun sevgiden anladığı yok. Çok duygusuz mücadele etmeyen bi tip. Asıl benim için ğzül ben çok üzüldüm onun umrunda değil vr artık kafamda bitirdim onu
Anlamadım sen neye üzüldün
Çok uzun mevzu ama haklı olan benim yani
Neyse ikiniz içinde hayırlısı olsun ne diyelim 🤲
Şunu anladım asla kendimden küçük biriyle konuşmucam
Yani erkeklerin kadından büyük olması elzemdir
Yani evlilik yolunda ilerleyen çiftlerden erkeğin büyük olması gerekir şimdi daha açıklayıcı oldum sanki🤣
Kesinlikle bu daha çok takılmalıktı
Takılmalık mi 😄
Onun için ben öyleydim
Her bunu nerden anladın ki belkide citti düşünüyordu senle
Hayır ben anlarım
Velevki sen citti düşünüyor olsaydı ve sende bunu Anlasaydın onunla beğenmediğin halde olurmuydun
Bir de onca ay...
Ya şey sorcam sana fotosunu attı bana dedmki arkadaşıma çok benziyorsun diye o da ben daha yakışıklıyımdır dedi ne anlamda dedi acaba
Aklındaki nasıl mesela?
Daha marjinal yakışıklı bu biraz hanzoya benziyor ama sesi iyi şimdi
Yalan
Şans tani