sevdiğim çocuğa çok sinirlenmiştim baya uzun uzun yazı yazdım cevap vermeden engelledim her yerden bana ulaşamasın diye bu olay birkaç saat önce oldu ama şu an pişmanım barışmak istiyorum sizce ne demeliyim barışmak için mantıklı bir şeyler söyleyin lütfen :'(( o anlık sinirle engelledim desem hiç olmaz bence ya
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar bu saatten sonra diyecegim tek sey asik olmayin.
Sevdiğim çocuğu anlık çok sinirlenip engelledim, barışmak istiyorum ne demeliyim?
Şansına ama sevıyorsa engellemez genelde kadınlar yapıyor bunu engellersede açar sen tekrar engellemezsen. Sen ona aç. Tekrar kavga cıkar cevap verecek sonucta o ara açmış bırakmış olursn djjsks
kavga etmek istemiyordu zaten konuyu kapa dedi ben ısrarla kapamicam hep konuyu kapamaya çalışıyosun dedim tartışıp aramızı daha açmak istemiyorum dedi ondan sonra kıskandığımı vs söyledim gelmiş bana noldu aşık mı oldun diyo şaka gibi flörtüz
Yanı hoslanınca insan kıskanabilir böyle konusanlara uyuz oluyorum ama erkekler öyle hep ya ilgi görunce aşık mısın falan sevıyor musun bile değil direk aşık mısın 😂 daha dur hoşlanıyoruz ya
ya evet çok haklısın aslında ama orada ikimizde sinirlendik bence çünkü en son kafayo yicem dedi ben kıskandığım için bende zaten ne aşkı ya dedim sonra "ne aşkı mı?" diyip neyse boş ver dedi
Engellemişsin yazamaz aç yazar dedik açmam arkadaşından falan yazar sahte hesaptan SMS ten yazar dedin erkekler öyle arkadaşımdan falan yazayım sahte hesaptan yazayım SMS atayım diye düşünmez
sevdiğini düşünüyorum çünkü iyi davranıyor samimi onun dışında sürekli hareketlerimi vs sevdiğini söylüyor sürekli ben hiç iltifat etmiyorum ama o sürekli ediyo onun dışında zaten aramızın daha fazla açılmasını istemiyorum konuyu kapatalım dedi ben zorladım hep
Sen düşünüyorsun işte sadece iyi davranıyor samimilik sahte seni sevmiyor kendi de söylemiş hareketlerini seviyor seni sevmek ayrı hareketlerini sevmek ayrı az biraz fazla sevgili olmuş erkek biraz da bu oğlan gibi olanlar kızlara iltifat eder zaten atamızın daha fazla açılmasını istemiyorum demesi biraz zaman geçince yüz yüze arkadaş olarak konuşabilirim belki diye söylenmiş bir şey sende zorlama boş ver
ya zaten sadece hareketlerim değil yanımda bir erkek görüncede kıskanıyor sürekli biri var yanında vs diye sonra dış görünürümüde övüyor tabi sevdiğine biraz inanıyorum ama zaten olay aşık olmak vs değil pek sadece onunla konuşunca eğleniyorum kendi mutluluğum için konuşmak istiyorum zaten onunla konuşurken mutluyum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Engeli aç tekrar yardır söyleyemediğin şeyler kalmış gibi
nee şwösşwös bence o beni engeller bu sefer
Şansına ama sevıyorsa engellemez genelde kadınlar yapıyor bunu engellersede açar sen tekrar engellemezsen. Sen ona aç. Tekrar kavga cıkar cevap verecek sonucta o ara açmış bırakmış olursn djjsks
ya wğçsğwçs
Ben öyle yapıyorum hep işe yaradı
😂
kavga etmek istemiyordu zaten konuyu kapa dedi ben ısrarla kapamicam hep konuyu kapamaya çalışıyosun dedim tartışıp aramızı daha açmak istemiyorum dedi ondan sonra kıskandığımı vs söyledim gelmiş bana noldu aşık mı oldun diyo şaka gibi flörtüz
Yanı hoslanınca insan kıskanabilir böyle konusanlara uyuz oluyorum ama erkekler öyle hep ya ilgi görunce aşık mısın falan sevıyor musun bile değil direk aşık mısın 😂 daha dur hoşlanıyoruz ya
ama saatler geçti sanki çok yüzsüzlük gibi olur ya
he ya birde sanki sadece ben seviyomuşum gibi davranıyoya aslında kendi diyo çok hoşuma gidio hareketlerin vs diye
İtiraf etmeni beklıyordu demekki şakayla karışık
aa bir şey dicem gerçekten olabilir.. ama bilmiyorum ya o an ciddi konuşuyoduk
Yüzünü görmuyorsun ki ama sanmam geneldeşakayla karışık ortaya atarlarya kıskanıyor musun beni aşık mısın yoksa bana falan öyle bir şey bence
ya evet çok haklısın aslında ama orada ikimizde sinirlendik bence çünkü en son kafayo yicem dedi ben kıskandığım için bende zaten ne aşkı ya dedim sonra "ne aşkı mı?" diyip neyse boş ver dedi
Tribe girmiş bozulmuş
ya sanırım öyle evet ne yapiyim ben şimdii
tam 3 saat geçmiş
Sabah yazarsın artık normal yaz ya boş ver günaydın yaz bir şey olmamış gibi
ya çok yüzsüzce olmaz mıı başka ne yapabilirim
Yapacak bir şey yok ya ınsan gibi cevap verir ya tartışır seninle. Olmuyorsa da olmuyordur o saatten sonra
ya bak tartışmayalım istiyorum zaten ben uzattım olayı farkındayım ama şu an bitsin istiyorum başka ne yapabiliriiz ya
Baska bir şey gelmıyor aklıma valla
Direkt ara istersen
Hiçbir şey yok gbi napıyosun de devamı gelır
teşekkürler 💞💞
Naptnz
Hasta olduğu duydum dersin
anlamadımm
boş ver
söyle ya
Hayır söylemem
tamam
Tamam besbiş
Engeli kaldır o mesaj atar zaten
hiç sanmıyorum ya
istese her türlü ulaşırdı
Sen kaldır direk atmasa bile atar biraz bekleyince
Engelli nasıl ulaşacak
sms atabilirdi, sahte hesap açıp yazabilirdi, arkadaşına yazdırabilirdi önemsediğini düşünmüyorum açıkcası ama böyle de bitsin istemiyorum
Diyeceklerim var ama neyse boş ver
söyle ya
Engellemişsin yazamaz aç yazar dedik açmam arkadaşından falan yazar sahte hesaptan SMS ten yazar dedin erkekler öyle arkadaşımdan falan yazayım sahte hesaptan yazayım SMS atayım diye düşünmez
O oğlan geri dönmesi zor ama hadi barıştınız çok geçmeden geri biter
ya zaten tartışmak istemiyordu ben zorladım nolacaksa olsun artık diye
Belki şimdi üstüne gitmezsen bir umut geri gelebilir ama daha da üstüne gidersen seviyor olsa bile bir daha gelmez zaten sevmiyorda
sevdiğini düşünüyorum çünkü iyi davranıyor samimi onun dışında sürekli hareketlerimi vs sevdiğini söylüyor sürekli ben hiç iltifat etmiyorum ama o sürekli ediyo onun dışında zaten aramızın daha fazla açılmasını istemiyorum konuyu kapatalım dedi ben zorladım hep
Sen düşünüyorsun işte sadece iyi davranıyor samimilik sahte seni sevmiyor kendi de söylemiş hareketlerini seviyor seni sevmek ayrı hareketlerini sevmek ayrı az biraz fazla sevgili olmuş erkek biraz da bu oğlan gibi olanlar kızlara iltifat eder zaten atamızın daha fazla açılmasını istemiyorum demesi biraz zaman geçince yüz yüze arkadaş olarak konuşabilirim belki diye söylenmiş bir şey sende zorlama boş ver
ya zaten sadece hareketlerim değil yanımda bir erkek görüncede kıskanıyor sürekli biri var yanında vs diye sonra dış görünürümüde övüyor tabi sevdiğine biraz inanıyorum ama zaten olay aşık olmak vs değil pek sadece onunla konuşunca eğleniyorum kendi mutluluğum için konuşmak istiyorum zaten onunla konuşurken mutluyum
Sen bilirsin