Sevgilim benimle 1-2 ay konuşmak istemediğini söyledi. Ne yapmalıyım sizce?

sevgilimle 5 gün önce bi yanlış anlaşılmadan tartışmıştık bi erkek arkadaşıma sabah "günaydınnn" yazmıştım günün ilerleyen saatlerinde de güzel giyinemediğimden bu yüzden moodumun düşük olduğundan falan bahsedince boş ver her halinle güzelsin yazmıştı ( ki normalde her gün konusmuyoruz o ara reels videosu atmıştı görüldü olmasin diye günaydın yazdım)

ama ben bu erkek arkadaşıma sürekli sevgilimi anlatıyordum çocuk da kız arkadaşlarımdan birini beğeniyor onu anlatıyor falan ve sohbetlerde de bunu konuşuyoruz

erkek arkadaşım bu sohbeti gördü ve beni flörtöz konuşmakla suçladı ama ben zaten hem sevgilimi çocuğa anlatıyordum hem de çocuk kız arkadaşlarımdan birini beğeniyordu

2 gün boyunca kendimi açıklamaya çalıştım beni hiç dinlemedi konuşma belli zaten dedi flört et falan filan diye laf sokmaya çalıştı sürekli

ben de beni dinlemeyip böyle yapmasına çok üzülmeye başlamıştım sonra aramızda çözdük bu meseleyi hala flört olarak görse de barıştık dün de sürekli bi kavga edip barışıp durduk beni üzdüğünü söyledim

o da geçmişte daha önce bi kızın snaplerini fotoğraflarını falan full kaydedip hikayelerini beğenmişti arkadaşlarıyla böyle yapıp birbirlerine göstermişler sözde ki ben bu olayı kıza yazıp kendim öğrendim bana arkadaşımın exi o yüzden hikayesini beğendik kız yazacak mı diye dedi

bu olaydan bahsedip sen o olayı yaptığında benimle doğru düzgün konuşmadın bile benim sana böyle davranmam normal ya abi cidden biz bi süre konuşmayalım ya ciddiyim 1-2 ay konuşmayalım yazdı bana.

şimdiyse bir sürü ses atmis barışmak için dün gece uykuluydum ondan öyle yazdım 1-2 ay konuşmadan yapamam diye

ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
o mu gereksiz alınganlık yaptı yoksa ben mi kötü bir şey yaptım bilmiyorum ama kendisinin olayıyla benimkini kıyaslaması hoş olmadı ben yalan da söylemedim hiçbir şeyimi ondan da gizlemedim zaten öyle bir şey olmadığı için bakmak istediğinde direkt gösterdim
Sevgilim benimle 1-2 ay konuşmak istemediğini söyledi. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla