Sevgilim uzun uzun konuşmak istemiyormuş, ne yapmalıyım?

sevgilime dün mesaj attım gün boyu cevap gelmedi akşama kadar merakla bekledim gece yazdı o da kısa kısaydı. bir gün öncesinde bir durum vardı ve konuşmak istediğimi belirttim. müsait olmadığını konuşamayacağını belirterek hemen iyi geceler diledi. konuşmak istediğimi dile getirdim birkaç kez. o sürekli görüşürüz haberleşiriz gibi şeyler diyordu. müsait olup konuşacağı zamanı da bildirmiyordu. ben de açıklama yapmalıydım ve o bana iyi geceler diledikten sonra uzunca yazıp gönderdim, beni o olayda yanlış anlamaması için açıklama yaptım. sabah baktım açmış ve hiçbir şey yazmamış. ben de günaydın yazdım sevgi sözcükleri ile. o bana ismimle hitap etmiş. normalde sevgi sözcükleri kullanırdı. neden mesafeli olduğunu, konuşmak istemediğini sordum. hayır değiliz, konuşuyoruz şeklinde kısa cevaplar veriyor. en son, uzun konuşamam görüşürüz demiş. dünkü açıklamam mı seni sıktı dedim evet demiş. ben sadece gün boyu onu merak ettiğimi söyledim. konuşamam diyorum hâlâ yazıyorsun demiş. sabah okursun diye yazdım dedim tm demiş. şimdi hâlâ benimle mesafeli duruyor, yazmıyor. ben mi suçluyum? sizce bu bir sebep olabilir mi benden uzak durması için? başka sorunları mı var? uzun yazmam onu bu derece rahatsız eder mi? ne yapmalıyım?

Sevgilim uzun uzun konuşmak istemiyormuş, ne yapmalıyım?
Cevapla