Hayatımın dört yılı iki kadını kovalamakla geçti. Yaşım 28 oldu ve sanırım evlilik için geç kaldım. Ne yapmalıyım?

22’li yaşlarda subay olan bir kızla görüşüyordum. Ciddi düşündüğümü belirtince yolları ayırdı. Bir yıl peşinden koştum ama olmadı. Tam iki yıl evvel doktor bir kızla görüşmeye başladım tam kriterlerim doğrultusunda bir kadındı. Onda da aynı senaryoyu yaşadım. Yolları ayırdık ama ara ara görüşürüz. Yaş 28 oldu ve sanırım evlilik için geç kaldım. Yaşıtlarımın birer ikişer çocukları oldu.

Hayatımın dört yılı iki kadını kovalamakla geçti. Yaşım 28 oldu ve sanırım evlilik için geç kaldım. Ne yapmalıyım?
Cevapla