Aşırı kıskanç ve sahiplenici bir yapım var bu durum beni çok yoruyor , nasıl düzeltebilirim?

İlişkilerde gereginden fazla, hatta dişi sinekten bile kiskandigim oluyor partnerimi. Haliyle toxic bir birliktelik oluyor.
Aşırı kıskanç ve sahiplenici bir yapım var bu durum beni çok yoruyor , nasıl düzeltebilirim?
Cevapla