Eşim Almanya'da yaşıyor evlenince bende Almanya'ya taşındım. Fakat bu duruma alışamadım her şey çok farklı geliyor. İnsanlar sokaklar...
Sıkılıyorum ve yalnız hissediyorum sık sık bu durumu alabilecek miyim nasıl asabilirim?
Eşim Almanya'da yaşıyor evlenince bende Almanya'ya taşındım. Fakat bu duruma alışamadım her şey çok farklı geliyor. İnsanlar sokaklar...
Sıkılıyorum ve yalnız hissediyorum sık sık bu durumu alabilecek miyim nasıl asabilirim?
kendine dışarıda yapılacak bi hobi bul. en temiz hobi kesinlikle buz pateni. git bi buz pistine kay eve gel. dil öğrenene kadar tek kayarsın, dil öğrenince de arkadaşlar edinirsin başka hobiler edinirsin
Çok yeni olduğun için normal. İnan bana zamanla alışcaksın. Bir işe girmeni veya almanca kursuna girmeni ve bu yoldan arkadaşlıklar kurmanı tavsiye ederim. Kim olursa olsun, herkes ülke değiştirdiğinde aynı yollardan geçiyor.
Cevap
5Cevap
kendini izole etmek yerine bence yasadıgın yerde sana iyi gelecek etkinlikler, hobiler bulabilirsin sonucta hic bilmedigin bir yerdesin kesfedecegin bir sürü sey vardırrr ayrıca insanlarla sohbet edebilirsin hem dilin gelisir
Boşanıp Türkiye’ye gelirsen aşabilirsin 😂
Bosanmadan nasıl alabilirim 😀
Aşabilirim
Almanya’ya giden vizyonsuzdur. Hep söylerim zaten
Ben ülkeyi kendim seçmedim eşim oradaydı
Ben seçtim ama asik olurken yaşadığı yer beni pek etkilemedi 😀
Sonuçta nerede olursa olsun ben onu seviyorum
Annemde aynsni diyor valla ama olmuyooor:)
Eşimi seviyorum ama sırf yaşadığım yere alışamadım diye bitirmek çok saçma değil mi
Yok ya bitiremem olamaz öyle bisey kesinlikle
Birlikte de dönemeyiz bende dönemem sanırım yaşamam buna alışmaya kendimi zorlamam gerekiyor
Genelinde böyleyse sorun yok bence
Boşan geri gel buraya
Kocamla gelmeyi tercih ederim 😀
Ozaman onuda al gel. 😄😄 kızların genelde evlilikte çektiği sıkıntı çevresi yok arkadaşı yok aile yok tabiki sıkılır
O da gelmez orada doğmuş büyümüş:(
İşin çok zor maalesef .. mesafeler bu yüzden evlilikte sorun ya ben bu yüzden nişan attım bir kızı ikna edemedim zor
Bende bu kadar zor olacağını düşünmemiştim
Bunu ancak kendinde çalışırsan biraz daha rahat geçer zamanın eğer ev hanımı isen zor bambaşka yer bambaşka insanlar evlenirsin eş işe gider .. Sen evde teksin
Evet çalışmıyorum o gelene kadar bekliyorum boş boş
Bence iş ortamı dene ya da varsa ilgi alanının onların kursuna git
şu an bunlarda pek mümkün değil gibi arada bir eşimin ailesiyle görüsmekten başka bi şey yaptığım yok etrafıda tam bilmiyorum maalesef
Yalnızlığını eşinle iletişim kurarak gider.
Tabi öyle ama o yokken falan
Geri dönerek aşabilirsin bu durumu🙂
Ne kadar oldu daha
3 ay oldu
Henüz erken. Bende yurtdışında yaşıyorum zaman zaman. Arada haliyle fark var seni anlıyorum. Öncelikle bir çevre edinmelisin kendine. Yurtdışında ki Türkler farkettiğin üzere bizim gibi değil anlaşman kolay değil ama anlaşmaya çalışacaksın. Meşgaleler bulacaksın kendine. Eşine de evliliğe de yurtdışına da ancak zamanla ve dediğm şeyleri yaparak alışırsın. Eşinle beraber bol bol gezin öncelikle bir tanı oraya alıştırsın seni.
Kesinlikle insanlar bizlerden farklı geldi bana nasıl çevre edinecegimi inan bilmiyorum
Biliyorum bunu bende farkettim yurtdışında. Öncelikle dil kursuna yazıl. Bir seviyeye kadar en azından kursta öğren. Bisürü kurs var orada. Orada senin gibi oraya yeni gitmiş insanlar bulacaksın muhtemelen aralarında türk de çıkar arkadaş olursunuz. Yurtdışında Türklerin birçok derneği var. Oralara gidebilirsin. Lobileşmişlerdir oralarda ve Türkiye'de ki Türklerden daha çok sıkıca bağlılardır güzel yanı budur
Almanca biliyorum ben ama kimseyle konuşmak nasip olmadı maalesef 😀
Nasıl öğrendin ne okudun türkiyede
Kendim öğrenmek isteyerek bir dil kursuna gittim ileri derecede İngilizce biliyordum almanca da öğreneyim dedim böylelikle öğrendim
En önemli sorunu halletmişsin işte geriye sosyalleşmek kalmış😁
Onu nasıl yapacağımı bilmiyorum inan çünkü kimse yok
Almanya'nın neresindesin
Köln
Türklerin yoğun olduğu bir şehir orası aslında😄
Öyle olduğunu duydum da mesela ilk olarak ne yapmam lazım insanlarla tanışmak için bu beni için zor
Bu senin karakterinle de alakalı. Soğuk bir tipsen arkadaş edinmen zor. Onlar bizim gibi değil bunu kabulleneceksin öncelikle. Takılmıcaksın farklılıklarına. burada kocana da büyük iş tutuyor seni gezdirip tanıtmalı orayı insanlarla arkadaşlarıyla çevresiyle tanıştırmalı. Bu zor bir iş değil ki esasen.
Bende soğuk karakterli bir insanım maalesef :(
Ozaman işin zor be kuzum😁
Hemde ne biçim zor 😀
Aynısını Hollanda da bende yaşadım. Ama hallolup gidiyor inan bana. Zamanla öyle bir alışıyorsun ki.
Umarım öyle olur eşimde diyor alışırsın diye ama
O benim gibi sadece demekle yetinmemeli o seni alıştırmalı ama gördüğüm kadarıyla onda da bu konuda iş yok.
Yani pek sorun etmiyor bu durumu
Sen ediyorsun ama o sorun etmez o alışkın zaten oraya😄
Benim alısmamış olmamı sorun haline getirmedi bu durumda bence is bana düşüyor onun yapacagi bisey de yok bence
Bence öyle değil. Sen orayı bilmiyorsun o biliyor. O elinden tutup seni alıştırmalı gezdirip göstermeli için işleyişini öğretmeli vs. Ha adam bunları yapıyor da sen oralı olmuyorsan evet suç senin😄
İşin açığı denemedi benj dışarı çıkarmayı çok nadir evde vakit geçirdi ama
Çok büyük hata etmiş
Bilemiyorum belki kendince haklı bir sebebi vardır
Benim anladığım senin durumun hakkında bir fikri dahi yok. Yani bu değişimin seni nasıl etkilediğini kendini nasıl yapayalnız hissettiğin hakkında herhangi bir fikri yok.
Galiba öyle çünkü o yanımdayken mutluyum iyi hissediyorum ama o yokken durum tam tersi
Farkediyorum. Oralar senin için büyük fırsat. Arabaya bin 1 saat yol gittin mi Hollandadasın. Yukarı doğru çok Danimarkadasın. Biraz daha çık İsveç'tesin. Gez gez bitmez. Ama böyle yapmak yerine bir evin içine tıkmış seni sende sıkıntıdan patlıyorsun daha 3 ayda.
Belki ileride yaparim
Yedisinde neyse yetmişinde de öyle olur insan. O yine böyle davranır. Farkı yaratacak olan sensin.
Aslında böyle biri değildi daha önce belki ileride her şey farklı olur
Yaz bana konuşalım
Gel ben senle geziyim 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?