Hoşlandığım biri var ve onunla nasıl iletişim kurmalıyım?

Arkadaşlar, okuldan hoşlandığım bir kız var, farklı sınıflardayız ve ikimizin evleri çok uzak değil, otobüse binip aynı durakta iniyoruz. Okul çıkışı birlikte konuşarak gidiyoruz fakat sadece otobüste denk gelirsek, okulda pek konuşmuyoruz sadece bana gülümsüyor ama birlikte bir şey yapamıyoruz. Ben de bunu yeterli bulmuyorum aslında hep onunla birlikte gidip gelmek istiyorum ama tesadüfü denk getiremiyorum. 2 haftadır birlikte gidemiyoruz, durakta onu göremiyorum, ya önce o çıkmış oluyor ya ben. Bunun için onunla iletişim kurup beraber gidelim falan mı demem lazım ya da okul içinde iletişim kurmam mı lazım? Pek de bir şey konuşmak istemiyorum çok itici olur diye o beni çekici bulsun da benim yanıma gelsin konuşsun bir şeyler yapmayı teklif etsin istiyorum.

Hoşlandığım biri var ve onunla nasıl iletişim kurmalıyım?
Cevapla