Nişanlımla her kavgamda ayrılalım o zaman diyorum. Bana tavsiye verir misiniz?

Geçen gün bana saat akşam 7 ye kadar yazmadı diye ayrılalım ben istemiyorum dedim 2 gün oldu hala aramadı onu çok seviyorum ama bana ilgisiz davranıyor bazen işkolik oldu iyice nişandan sonra bende her tartışmamızda olmuyor yapamıyoruz diyorum ama aslında benimle ilgilensin diye yapıyorum. Bana tavsiye verir misiniz?
Nişanlımla her kavgamda ayrılalım o zaman diyorum. Bana tavsiye verir misiniz?
Cevapla