Bu farkı nasıl anlarım diyelimki aralarında bir şey olmadı ama kızla zamanında flört ettiler adam kızı aşırı beğeniyor bunu her fırsatta dile getiriyor. Sonra kız baktı adam kızı cepte görüyor tam istediği değeri vermiyor ve adamdan uzaklaştı o gün bugündür adam deli divane kızın peşinde ama kız adamın duygularını cözdmiypr cünkü adam kızı arzuluyor bu doğru ama bunun içinmi peşinde ya da sevdiği içinmi?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Biraz daha sevdiği için aşk cinsellikten biraz daha önce gelir bence
Saplantıya dönüştüğü için
O nedemek ne saplantısı
Bir zaman ona göre çantada kekliktin ve egosu yüksekti sonra baktıki hiç bişeymiş kız tınlamıyor. Sonra baktı ki koz kendine fazlaymış bile. Geri döndü ve baktıki kız eski kız değil bu defa peşine düştü aşka doğru gidiyor. Kız habira gözünde büyüyor. Heleli geçmişte birkaç güzel anınız varsa o günlere tekrar dönme arzusu ve azmi saplantıya dönüşüyor
İşte tam bunu yaşıyorum bizim ilişki olmadı hiç yani öyle bir durum olmadı sadece flört ettik ama hic öyle pek vakit gecirmedik ama karşılaştıgımızda hoş sohbetler oldu tabi sarılmalar falan oldu. İşte şu an onun kafasına taktığını görüyorum ama henüz güvenemiyorum Sence aşka dönüşebilirmi?
Evet dönüşebilir yeterki ağırdan al o sana yürüsün sürekli
Bu arada tarzını herşeyini benim beğendigim şekil yapıyor mesela geçen çay içeçekti ve orada duruyordum açaba hangisinş içsem dedi bende bunu iç dedim durdu durdu sonra o ara ben kahvemi alıyordum şey dedi bak senin istediğin cayı aldım dedi yani bilmiyorum ya sence
Hep böyle geri dur seni kararsız sansın o sana yürüsün
Peki aşık olurmı benim istediğim bu bana arzuyla yaklaşırsa bu iş yaş ben sevsin istiyorum
Arzuyla yaklaşsın bırak. Sadece sen ona o arzuyu besleme zamanla aşka saplantıya dönüşür
Peki o sence hangi evrede ve benden vazgeçme ihtimali var mı sence?
Sen gevşemediğin sürece aşka gidecek gibi
Bi sorum daha var zaten bir ilişkisi olduğundan şüpheleniyorum benim uzaklaşma zaten bundan sonra başladı sence bu faktör işleri değiştirir mi diyelim var ama şunuda anlamıyorum bukadar nasıl peşimden gelir varsa eğer başkası buna nasıl cesaret ediyor
Bence olsaydı bile o bir başkasını buluyorum sandı sonra o işi olmadı ve sana geri döndü. şu an yoktur bence
Hmm bak bu bile beni sinir etti yok yok öyle kolay değil sürünsün daha cok ama şeyden de korkuyorum ya pes edip vazgeçerse diye cünkü gurur yapıyor benim hareketlerimin aynısını bana uyguluyor ben görmezden gelince diyelim oda öyle yaptı bugün ama bazen dayanamayıp yine adım atan o oluyor bi şekilde konu açıyor
İşte hem ümit ver onunla konuşmaya devam et ama eskisi gibide ilgili olma ki kaçamasın
Burdamısın? Bugün bir kaç bir şey oldu fikrini merak ediyorum
Burdayım buyur
Şimdi bugün sabah ona bir şey söylemem gerekiyordu o yapıyor o işi cünkü kendisi başkasıyla konuşuyordu kısa bekledim o sıra tabi kısa bir göz teması kurdu benimle şaşırdı ama cok mutlu oldu sonra kendisine illetim diye bana teşekkür etti bende ona ettim cünkü bana bir kaç tavsiyede bulundu falan. Sonra işte zaman geçti arada yemekhanede gördğ beni diğerleriyle otururken ve herkese selam verdi ben kaçormak istedim gözlerimi ama olmadı cünkü masada geçti doğal olarak baktım orada tekrar göz teması kurdu benimle şu gözle bakıyor ya beni deli ediyor sonra işte sonra aradan zaman geçti kendisi benim olduğum yerdeydi ve beni gördü ama ben görmüyormuş gibi yaptım oda masus duyulacak bir ses tonuyla başka bir arkadaşla konuşuyordu ve o esnada bana baktı ben ona bakıyor muyum diye ama ben bakmadım umursamadım tabi o şaşırıyor niye bakmıyor gibisinden hani orada olsuğunu
biliyorum ya sonra gitti aradan zaman geçti busefer karşı karşıya geldik ama ben tabi cıt yok ve normalim oda öyle benden atak bekledi ama benden tabi cıt yok şey dedi ya beni görünce keşke bir gülsen böyle durmasan ve sonra bunu diyince duramadım gülümsedim komiğime gitti okadar sıkmama rağmen orada hafif sırıtım ve gitti. Ardından ben devam çalışıyorum işte bir arkadaş ordan geçti erkek ve bana işte selamlaştı konuştuk falan tam o esnada kendisi ordan geçti ve bize baktı yürüdü hafif arkadan o cocuguda kendi iyi tanıyor sey dedi lütfen işçilerimizi tutmayalım dedi o cocukta o beni tutuyor dedi ben değil ve güldü ve onlar bakıştılar tabi ben şaşırdım öyle bişey yok diye söyledim ve bitti. Sonra yemekhanede karşılaştık kendisi arkadaşıylaydı selam verdiler ikisi kendisi göz teması kurdu ama ben kurmadım kaçırdım. Sonra zaman geçti beni aşagıya cağırdılar kücük grup halinde bize birşeyler anlatıldı baktım birden bu geçti ordan yanıma geldi durdu orada bize anlatan büyük patrona espiri yapar gibi yaptı ve gitti yani saçmalıyor saçma hareketler sergiledi 😂 böyle cocuk gibi bazen cok tutarsız anlamız davranıyor sonra gitti. Sonra en sonda tam ben cıkarken parkların orada o sana bana selam veren cocuk varya o ve diğerleri hepsi dışarıdaydı ben gördüm hepsini onlarda beni tam yürüyorum artık hani mesafe baya var arkamdan onun adımı bağırdını duydum bir yüzümü cevirdim sen en iyisisn sen önce gidenlerdensin dedi tabi ben şok gülümsedim ve gittim okadar sence noluyor ne yapmaya calışıyor bu hareketleri beni basende ürkütüyor deli delş şeyler
Sen bence olgunca bu şekilde devam et biraz daha etrafında dönsün. Ne soğuk yap ne tersle ama tam anlamıyla ona teslimde olma. Tatlı talı gülümsemen arada güzel olmuş. Bunlar zamanla aşık olmasına yol açabilir
Peki sence o hoşlanıyor mu belkide oynuyor amacı dikkat cekmek ben gelin güveyde olabilirim
O şuanda aşık değil öyle takılıp duruyordu sana ama bu aşka dönüşebilir kolay elde edilmezsen
tamam yani şu an daha beni elde etme oyun oynama cabasında değil mi etkilemeye calışıyor
Evet , hemen düşsen laylaylom bir sevgilik olur buna eminim. Ama biraz peşinde koştursan sonrada teklif geldiğinde ciddi ilişki istediğini belirtsen daha sağlam olur
Tamamdır cok sağol
Sen sağol🤚
Burdamısın? Bir sorum daha var
Buyur. Bayramın mübarek olsun
Teşekkür ederim seninde bayramın mübarek olsun.
Bugün karşılaştık ve bayramımı kutladı el ele tokalaştık ama 1 dakika boyunca iyimisin falan dedi konuşuyoruz ama ikimizde elimizi cekmedik ben anlamadım cünkü yani böyle afalar gibi oldum sonra aradan zaman geçti şey oldu kısa bir beni gördü tabi ben baya takmadım bunu göz göze gelmeye calıştı kısa grldik bişeyler diyecek gibi ama yanından geçtim ama cok baktı garip oldu cünkü ben hani yüz vermedim umursamadım durmadım bir şey demedim ve sonra normalde her geldigi molaya 2 büyük mola var ikisinede gelmedi bu en sondaki olaydan sonra. Ve Şimdi bunlar oldu ya birde zurnanın zırt dediği yere gelelelim hayatında birisi olduğunu öğrendim sence amaçı ne?
Hayatında birisi var bir yandanda sana yürüyor bu durumda o umursamazlığın gayet yerinde olmuş ilgiliyse eğer o sana yaklaşmalı artık bu net çünkü hayatında biri var ve seni istiyor. Ozaman o yaklaşacak ve sonrasında açıklama yapacak
Iyıde ban anlamıyorum nasıl ne istiyorki yani bu tutumu pndanmıydı el tutması bırakmaması ya da ya ne demek istediğini anlamıyorum ama sanki bunların altında bir mesaj var kafamı karıştırıyor birde en öenmlisi ne istiyor hayatında biri var beni ceptemi istiyor sence yani kulanmak mı ya aklım karışık cok zeki biri ne yapmaya calıştıgını nereye varmaya calıştığını anlamıyorum
İşte o yüzden sen ara sıra bak gülümse falan ama fazlasını yapma derdi varsa kendi açılacak. Bence cepte falan olayı değilde kafası karışık gibi. Sen kendin adım atıp sakın durumu basitleştirme
tamam ama off of kafamı karıştırıyor peki bu el sıkışması olayına ne diyorsun uzun uzun elimi bırakmadı yani bende bırakmadım oda elini cekmedi
Bu hoşlantı belirtisi fakat bariz şekilde sevgilisi varsa ve senin bildiğinide biliyorsa karşındaki erkek, sen gülecek bakacaksın ama asla adımı sen atmayacaksın
Tamam of deli edecek beni bazen diyorumki benimle acaba dalgamı geçiyor belkide tek istediği cinsellik sence
Cinsellik istediği bir durum belli ettimi. Bundan bir şüphemi duydun? Ama normal olarak sevgili olsanız istenilmesi normal bişey. Ama şimdiden bunun baskısındaysa salla yani
Baskıda degil ama temas istiyor böyle değişik hareketleri oldu şimdi öyle temas falan yok sadece deliriyor ve o mesafeyi koydugum için araya ileri gidemiyor ança simdi bayramda el tokalaşma falan birde dilenci gibi gözlerime bakıyor oynuyormu anlamıyorum sinir ediyor beni ama o kız olunca beni görmezden geliyor o kız olmayınca bana farklı davranıyor
Bak bu dediklerin çekim ve ten uyumu belirtisi. Demekki sevgilisinde bu durumu yaşayamıyor o yuzden sana sürekli yaklaşıyor biraz süründür ara ara bak gülümse ama en son o açılacak ozamanda sen hayatını boşaltmadan olmaz diyeceksin
Tamam yani şey gibi diyorsun hem böyle kücük kücük aynı bu el tokalaşmasındkai gibi birsz biraz iyi sonra soğuk ol kafa karıştır o düşünsün diyorsun işin garibi ne biliyormusun aramızda hani o bakışma oluyor o bakıyor deli divane gibi sonra ama birbirimzle konuşunca normal konuşuyoruz sanki bir şey yokmuş gibi aşırı garip ama gözlerlede farklı konuşuyoruz dediğimi umarım anlayabilmşsindir ya cok garip bir şey yaşıyorum sanki ikimiz o gözlerle farklı ama dile gelimce cok normal iki insan gibiyiz deliricem anlamıyorum bu şeye ne ad konur bilmiyorum ama onun bazen saçma hareketlerini görüyorum
Ben bu dediğini çok iyi biliyorum kendini zorlamana gerek yok yaşadığım duygular bunlar. Sizin arabızda çekim çok iyi ten uyumu süper ve kalbe heyecan veren dokunuşlar bakışlar oluyor lakin o dediğin normal saman tadındaki konuşmaların nedeni aranızda adı konulmuş bir ilişkinin olmaması. Yani hangi sıfatla sana olan hazzını hislerini taşmak üzere olan şehvetini açıklayabilirki siz hiç birşeysiniz. O yüzden düz seviyede konuşmak zorundasınız
Peki bunun sonu ne devamı ne sence aynen tamda bu ne ben bişey yapabiliyorum nede o cünkü biz hiç birşeyiz ama onunkisi tek arzu aşk değil beni bu işte geri adım attırıyor ve en en büyük neden hayatında başka kadın var ondan korkuyor yani iki grmide yüzemez anladınmı ne demek istediğimi hem soğutuyor hem deli oluyorum ya her şey karmakarışık corba gibi
Senin soğuduğun falan yok soğuyor gibi oldukça sonra daha şiddetleniyor ona karşı duygu ve isteklerin bu seni girdap gibi çekiyor. Bende işte bunları anladığım için sana diyorum ki iyice alışsın sana baştan çıksın ama bişede yapamasın bunun sonu sana açılmak başka yolu yok ama sakın sen açılma diyorum ozaman işte sadece arzu ve cinsellik olur. Ama o açılırsa ilişkiyi sen yönetirsin en azından. Ve bazı durumlarda sınırlamalar ve frenlemeleri yapabilirsin diye dedim. Tkpedebilirsen sevinirim çok alta düştü yorumlar msjdanyazarz
Tamam takip ettim
Peki sence açılacak mı sence ne olablir ben onun hisslerini merak ediyorum ama cok iyi oyuncu cok kurnaz nerde nasıl davranacagını anı değerlendirecegini bilen biri
Arzu.
Peki bunu aşka cevirebilirmi