Kız arkadaşım ciddi ilişkiye hazır değilim dedi. Sizce kızlara karşı ilişkiyi yavaştan mı almam lazım?

Soyle daha 1 hafta oldu bende beklemiyordum ciddi ilişki olmasını o bana söyle söyledi her şey çok hızlı oldu sana karşı yoğun duygular besliyorum çok iyi geliyor ama her şey çok hızlı oldu bir hafta içinde biraz yavaşlamamiz gerekiyor diye yorumladım ona ciddi olmasak bile tek sen varsin dedim sende böyle bir şey yaparsan mutlu olurum dedim ve oda tabi ki öyle yapıcam seninle ilişkimiz var başkasına gerek yok diyerek şey yaptı sormak istediğim kızlara ne yapmam lazım yavaştan alarak her şeyin tadını çıkararak yapmak daha iyi bir fikir mi?

Kız arkadaşım ciddi ilişkiye hazır değilim dedi. Sizce kızlara karşı ilişkiyi yavaştan mı almam lazım?
Cevapla