Değersiz hissettiğim ilişkime 1 yıl ara versem her şey düzelir mi?

Üç haftadır konuşmuyoruz arıyor açmıyorum çok ilgisiz çok soğuk ama ayrılma kararıma da sıcak bakmıyor saçmalama ne ayrılması falan diyor bitti diyorum arıyor yazıyor hiç pes etmiyor ama barışınca da çok soğuk bende ona onun bana davrandığı gibi davranınca neden aramıyorsun neden yazmıyorsun falan diyor seviyor mu anlayamıyorum uzun bir süre iletişimi kessem 1 yıl kadar ya da daha uzun bir süre hiç konuşmasam düzelir mi özler mi hatasını anlar mı böyle olunca çok yıpranıyorum ama ayrılmak ta istemiyorum tamamen. Yardım edin bana

Değersiz hissettiğim ilişkime 1 yıl ara versem her şey düzelir mi?
Değersiz hissettiğim ilişkime 1 yıl ara versem her şey düzelir mi?
Cevapla