Sevgilimin kız arkadaşlarından çok rahatsız oluyorum sizce abartıyor muyum?

sevgilimin kız arkadaşları var ve mesajlaşırken kızlar buna aşko gibi kelimeler kullanıyorlar. benimle göruşunce onlara da haber veriyo nedense? bir grupları var tek erkek o akşamları beraber takılıyorlarmış bana anlatıyor birde bir tanesi arabayla bunu evine bırakıyormuş felan.. çok rahatsızım sizce abartıyor muyum?

Sevgilimin kız arkadaşlarından çok rahatsız oluyorum sizce abartıyor muyum?
Cevapla