Erkek arkadaşımın kızlarla olan iletişimine sinirleniyorum, abartıyor muyum sizce?

Erkek arkadaşımın kızlarla olan iletişimine çok sinir oluyorum. Kız arkadaşı doğum gününü kutlamış kalpli kalpli teşekkür etmiş kız da 💞 böyle kalpli emoji attığı için çok kıskandım kavga ettik her gün bu tarz sebeplerden kavga ediyoruz sizce abartıyor muyum sınırını bilmemesi beni çok sinir ediyor.

Erkek arkadaşımın kızlarla olan iletişimine sinirleniyorum, abartıyor muyum sizce?
Cevapla