Yaş farkından dolayı kendimi kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

İnstagram dan tanıstık önce arkadaş olduk ben ona abi derdim ama şimdi sevgiliyiz daha önce kaç kere buluştuk zaten yakın ilçelerde oturuyoruz.. ben 26 yaşındayim sevgilimde 40 yaşında yani arada 14 yaş var ama iyi anlaşıyoruz onun yanında kendimi güvende hissediyorum bana yol gösteriyor beni sakinleştiriyor beni her konuds destekliyor bana ve çok dürüst dindar bir adam zaten benimle evlenmek istiyor

Sorun şu aramızdaki yaş farkından dolayı kendimi kötü hissediyorum ama sonra diyorum ki kendi yaşıtların olan erkeklerlede flört ettin hepsi senle takılmak istedi

Kendimi kötü hissetmemek için ne yapmaliyim

Yaş farkından dolayı kendimi kötü hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla