İnstagram dan tanıstık önce arkadaş olduk ben ona abi derdim ama şimdi sevgiliyiz daha önce kaç kere buluştuk zaten yakın ilçelerde oturuyoruz.. ben 26 yaşındayim sevgilimde 40 yaşında yani arada 14 yaş var ama iyi anlaşıyoruz onun yanında kendimi güvende hissediyorum bana yol gösteriyor beni sakinleştiriyor beni her konuds destekliyor bana ve çok dürüst dindar bir adam zaten benimle evlenmek istiyor
Sorun şu aramızdaki yaş farkından dolayı kendimi kötü hissediyorum ama sonra diyorum ki kendi yaşıtların olan erkeklerlede flört ettin hepsi senle takılmak istedi
Kendimi kötü hissetmemek için ne yapmaliyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
mutlulukta yaşa takılanlar :P kuşak farkı sorun çıkarmadıysa yaş farkına takılmamak gerek, sen neden kötü hissediyordun?
Yok sorun cikarmiyor ama ilk defa kendimden yaşça büyük biriyle sevgili oldum ondan herhalde yoksa ondan utanmiyorum zaten egitimli yakisikli bakimli bir adam süper bir vücudu var ama bazen onun yanında kendimi onun kızıymış gibi hissediyorum
ne kadar süredir birliktesiniz? sence o mu babacan davranıyor yoksa senin kendin aşamadığın bir şey mi?
Yani tercih meselesi ama ilerde sorun olur yaş farkı
Nasil sorunlar?
Öncellikle aranızdaki yaş farkı fazla başta cinsellik olmak üzere sosyal çevrenide etkiler istediğin şeyleri yapamazsın sana ayak uyduramaz hayatını yaşayamassın belli bir süreden sonra, çocuk konusunu hiç açmıyorum bile 🤷🏻♀️
Ben pek sosyal degilim zaten aktivitelerimiz hobilerimiz aynı ikimizde aynı şeylerden zevk alıyoruz ama o hemen çocuk istiyor
Ee adam gelmiş 40 yaşına hemen istemesi normal yakında yapamayacağını biliyor dediğim gibi senin kararın kanka mutluysan ilişkine devam et
Niye yapamasinki erkek 80 yaşinda bile baba olur zaten adamin bir sürü yeğeni var ama çocuklari çok seviyor
Yaş farkınız biraz çok gibi sanki :/ sevdiğine emin olduktan sonra evlilik düşün
her şey cok güzelde yaş farkı keşke bu kadar fazla olmasaydı nerdeyse babam yaşında
Ben hep kendimi çocuk gibi hissettim. Kadın gibi hissediyorsan sıkıntı yok. Ben ne desem çocukça geliyordu ona. Beni bebek sever gibi severdi. Onlar da kafasında oturtamıyor bence. En iyi ben bilirim moduna giriyorlar. Kadınlar olarak evimizi sahiplenmeyi, evimiz hakkında kararlar vermeyi severiz. Yaş farkı ilişkisinde bu olmuyor ne yazık ki.
Yaş farkı ilerde ilişkinizi etkileyebilir
Nasil etkileyebilir
Dünya görüşü sosyal çevre özel hayat vs
Bu yüzden evla olan max 7 yaştır
Gayet güzel olur gerçekten
Aranızda biseyler oldumu hiç pi
Cinsellik olmadi sadece sarıldık ama olmasini isterim bakire degilim zaten
Aranızda yakınlaşma oluyor mu peki
Hayir olmadi yeni sevgiliz zaten ama sarıldık bikaç kere ama olabilir zaten bakire degilim
Olmasini ister misin peki
İsterim tabi adamin fit bi vücudu var üstelik kıl bile yok pürüzsüz tam yüzücü vücudu gibi zaten spor yapıyor
Senin vücudun da pürüzsüz mu peki