Yaşım ilerliyor diye cok üzülüyorum ne yapmalıyım?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Ben keşke hep 18 20 yaşlarımda kalsaydım diyorum ve yaşımın ilerlemesini hiç istemiyorum. Ama maalesef ki 25 yaşına geldim ve çok da üzülüyorum.

Sizce ne yapmalıyım?

Neden yaşlanıyoruz? 😭😭

#gündüzüngüneşisoruyor

#kizlarsoruyor

Yaşım ilerliyor diye cok üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla