Erkek arkadaşımla her gün konuşmak istemiyorum. O yazmadıkça ben de yazmak istemiyorum, neden böyle?

Önceden her gün fazla fazla arar konuşurduk ama şimdi onunla konuşurken sıkılıyorum konu bulmak da zorlaşıyor ve onu özlemiyorum ondan sıkılmadım uzak mesafe ilişkisindeyim ama tam olarak çözüm bulamadım o yüzden sormak istedim nedeni ne olabilir?

Erkek arkadaşımla her gün konuşmak istemiyorum. O yazmadıkça ben de yazmak istemiyorum, neden böyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Düşündüm de özlüyormuşum hatta özlemimin ondan daha fazla olmasından şüphe edip onun da ilgi duyduğunu ve özlediğini anlamak için yazmak istememişim
Erkek arkadaşımla her gün konuşmak istemiyorum. O yazmadıkça ben de yazmak istemiyorum, neden böyle?
Cevapla