Erkek arkadaşım bana "senin nazını çekemem " dedi ve bütün gün yazmadı sevmiyor mu?

aramız normal de de soğuk ben onu seviyorum ama ona çok inanmıyorum ilişkimizin bitmemesi için de elimden geleni yapıyorum o da bana sürekli beni sevdiğini söylüyor ama sanırım bişeyler eksik belkide bir başkası var gönlünde mazıde kalan. bana alışabilir mi nasıl davranmalıyım ona?
Erkek arkadaşım bana "senin nazını çekemem " dedi ve bütün gün yazmadı sevmiyor mu?
Cevapla