İlişkinizde nedenleriniz karşının beklentilerini aşarsa sonu ayrılıkla mı biter?

İlişkinizde nedenleriniz karşının beklentilerini aşarsa sonu ayrılıkla mı biter?

neden böyle olmadı neden öyle oldu neden sevmedin neden göstermedin neden çok sevmedin.. bekledim tek bir sözünü beklerim biraz ilgi istedim biraz sevgi belki verdin ama yetmedi daha çok istedim.. olmadı işte yürümüyor senin nedenlerin çok benim beklentilerim fazla orta yolu bulamadık

İnsanların bazen var olduğu hayattaki sorumlulukları nedenleri yaşadıkları ilişkisindeki beklentinin üzerine çıkar ve hayatındaki insanın beklentilerine karşılık veremez süreç nedenlerin ardına sığınmış gibi gözükse de değişmeyecek şeylerin ya da zaman alacak değişimler süresinde beklentilerine karşılık bulamayan kişi sürekli bastıracaktır ve sonunda o ilişki bence.. ayrılıkla biter.

Bir tarafın nedenleri bir tarafın beklentileri var iken ve bu durum çıkmaza giriyorsa sonuç ayrılık mı olur her zaman?

#DengesizBirAdam

İlişkinizde nedenleriniz karşının beklentilerini aşarsa sonu ayrılıkla mı biter?
Cevapla