Sürekli ayrıl barış olan ilişkiler bitmenin temelini atmak mı demektir?
Yoksa ilişki daha da mı kuvvetlenir?
Sürekli ayrıl barış olan ilişkiler bitmenin temelini atmak mı demektir?
Yoksa ilişki daha da mı kuvvetlenir?
herkes için geçerli değil hocam kimisi var bu şekilde ilişkisi güçleniyor evleniyor yuva kuruyorlar kimisi var ki takıntı haline getiriyor ne birbirlerinden kopa biliyorlar ne de birlikte olabiliyorlar
çok doğru+
Toksik ilişkiler bağı bitirir. Ne sevgi ne saygı hiçbir şey kalmaz. Çiftler birbirlerine kötü davranmaya alışır. İlk günkü arkadaşlık içgüdüselliği gider yerini kavgalar gürültüler alır. Yüzük takarken bile gülüşünüz sahte olur.
Bitmeli bence
neden
Sürekli ayrılıp barışmak ilişki ye ciddiyetini unutturur
haklısınız katıldım
Teşekkürler
rica ederim 💐
Boyle bir iliskiniz mi var
hayır ama etrafımdaki insanların çok var;görüşleri merak ettim o nedenle.
ayrıca ben de teşekkür ederim 🌸
Rica ederim efendim güzel soru olmuş
güzel cevaplarınız için biz tşekkür ederiz🌸
Rica ederim efendim
Tesekkurler
Aksine daha uzun evlilikler oluyo bu tip insanlarda tabi günün sonunda herkes birbirini kusurları ve hatalarıyla kabul edip anlamaya çalışırlarsa birbirlerini yani geçinmeye gönlü varsa insanın her şey bahaneeee
doğruu
Zedelerse ne zedeler mesela bazı kadınlar ayrılmak istiyor ama gerçekte nşyeti ayrılmak değil anlaışmak kaçıngan taraf ayrılmak isterse karşı tarafta bunun niyetş ayrılmak değil anlaşılmak isteniyor deyip bireylerin farkına varacak ilişkiye devam edilirse zedelenmez yani karışık bir durum
çok doğru bir eic👌🏻
burada niyet önemli ve bi zamandan sonra tanıdıkça birbirinizi kopmak artık imkansız oluyor bir çoğu evleniypr bir çoğuda cefasını ben çektim sefasını başkası sürüyor adı altında bitip gidiyor 😃
tecrübe mi bunlar:D hayran kaldım tam bir diva 👌🏻
Evliyim aşkım o yüzden ahhahahaha
burada yok zedeler yok yok biter diyenler veya sürekli ayrılma konusu açan insana 2. 3. Şansı vermem diyen insanların uğraşmaya cefa çekmeye tolerans etmeye oldugu gibi kabul etmeye yürekleri yetmiyor sdece hani bazıları var gerçekten bokunu çıkarıyorlar onlar ayrı ama iki insan sevgi türü ne olursa olsun eğer arada gün sonunda herşeyi unutup önlerine bakabiliyorlarsa her şey hallolur hayatta buda yanındaki insana bağlı
ahahahshhahshs bayıldım
🥰🫠🙂🙃
Sürekli ayrıl-barış olan ilişki genelde yıpranır tatlım 😬 Her kavga sonrası “nasıl olsa yine barışırız” rahatlığı geliyor, sınırlar bulanıyor, güven zedeleniyor. Bir noktadan sonra ayrılık tehdidi normalleşiyor ve ilişki ciddiyetini kaybediyor 💔 Çok nadir çift bu süreçten güçlenerek çıkar, çoğu içinse bitiş provası gibi oluyor. Senin ilişkinde durum nasıl, sık sık ayrılıp barışma var mı? 🧐💬
Cevap
18Cevap
Ne kadar küserse ayrılırsa ilişkideki taraflar günün sonunda tekrar barışailip birbirlerini oldukları gibi kabul edebiliyorlarsa ilişki uzun sürüyor yoksa ben küstüm oynamıyorum deyip gidiyorsa sürekli çok dayanmayacak
haklı bir yorum
😊
Bence alışılır ama bu da sıkıcı olabileceği için bitebilir hshsjsjsjs
Alakasi yok iliskinin donemleri olur bence bu ds o donemlerden biridir sadece basa cikmak gerekiyor
ortada bir yanlışlık olduğunu gösterir. aşk mı mantık mı sorusunun sorulma zamanıdır bir nevi.
2 veya 3 den fazlası ayrılığın kapısını aralatır
on defa ayrıl barıs yapanlar var ama
Onlar kaşarlaşmış lar. Ben 2 ve ya 3. cüde ilişki hangi seviyede olursa olsun bitiriyorum. Ayrılmak için bahaneler arayanlar çok.
şu ana kadar ki en farklı görüş ama sevdim👌🏻
doğru
Bilmiyorum hani ayrılma kararı ciddi bir karar bunun için basitçe ayrılıyorsa ilerisi nasıl olacak 🫣 ben 3. ci ayrılma kararımda. 3.5 senelik nikah tarihi alacağımız gün bitirdim mesela en son ilişkimi. İlk ikide ben bitirdim karşı taraf düzeleceğini söyledi değişen bir şey yoksa ayrılmalar zedeler bence
Evet çok yıpranır o ilişki
O k zedelenir
kuvvetlenmez, biter
Eninde sonunda biter
evliliğe gidenler de var ama
E tabi orası öyle de
yine de doğru diyorsun bir bakımdan
Bitiyor bende bitmez sanıyorum
Zede ve zarar alarak bağ kopar
Yalama olur. Toksikleşir
Evet
Biter
Düzgün ilerlemez
zedelenir
net bir gün biter
Bitmeye mahkûmdur
Soğursunuz
Artık bir anlamı kalmaz
Zedeler
yeni biri lazım diva
kişilere bağlı
Denemek lazım.
Zedelenir evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?