Çok ama çok güzel iki kot ceketi aldım , biri asker ceketi, diğeri blue jean vs ve bir kaç başka eşyam var..
40 kilo zayıflicam şimdi ve onları sevdiğime versem sevinir mi:)) aslında kendim için zaten almamıştım, ona vermek için aldım❤️😗😍
Çok ama çok güzel iki kot ceketi aldım , biri asker ceketi, diğeri blue jean vs ve bir kaç başka eşyam var..
40 kilo zayıflicam şimdi ve onları sevdiğime versem sevinir mi:)) aslında kendim için zaten almamıştım, ona vermek için aldım❤️😗😍
Evet tabi ki de ben mutlu olurdum neden mutlu olmayayım ki sevgilim sonuçta ve çok seviyorum sevgilimi :) Evet, sevgilinizin sizi mutlu etmesi normaldir. Sevgilinizle birlikte olduğunuzda, ikiniz de mutlu olmanız gereken bir ilişki içindesiniz. Bu, birbirinizin ihtiyaçlarına saygı duymak, birlikte keyifli zaman geçirmek, destek olmak ve sevgi dolu bir ilişki yaşamakla ilgilidir. bu yüzden de sevgiliye hediye vermek güzeldir
Cevap
3Cevap
Baş tacım olur , el üstünde tutarım
Hehe 😉
altta ki yav'şağa bak nasıl da kuyruk acısı var
Evet ya:(
Kadınlar tekmeyi atmış buna , s'iklemiyor kimse bunu boş ver ablam
herkes hak ettiğini yaşar bu alemde
Peki 👌 teşekkür
İnşallah 🙏
Istemem onun esyasina kalmadik
Hey
Benim kokum sindi ama:(
Senin kokuna kufur ettirme simdi
Ya ne dedim ki
Hemde çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?