Her hangi bir yere. Özellikle belirli bir yere demiyorum.
Öyle düşünceli bir eşim olsaydı keşke 😔 çok mutlu olurdum.
Her hangi bir yere. Özellikle belirli bir yere demiyorum.
Öyle düşünceli bir eşim olsaydı keşke 😔 çok mutlu olurdum.
hay yaşa be! ağzına sağlık. parasını bende zaten olan şeye harcayacağına bunu yapmasını tercih ederim. bana vaktini harcasa kafii.
Eyvallah kardeş 😊✌️
Mutlu olurdum evet
Cevap
0Cevap
Evet (İyi 14 şubatlar sevgilinle nice mutlu senelere😅)
Sevgilim yok 😊
Olmaz çiçeğim gelsin , bağışta yapsin tabii
bağışını da yapsın hediyemi de alsın
Ne güzel olurmuş cidden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar