En yakın arkadaşım sırf sevgilisi için beni bıraktı. Sizce pişman olup döner mi?

Kendisiyle nerdeyse 3 yıldır falan arkadaştık. Bir kızla tanıştı ve zamanla sevgili oldu. Kız arkadaşı o kadar kıskanç biriydi ki, sosyal medya hesaplarının şifrelerini kavga çıkararak zorla aldı ve kimle neler konuşmuş, hepsini okudu. En sonunda da bana gıcık kaptı kız, biraz tartıştık kızla, açıkça sevgilisinin benle konuşmasını istemiyodu. Sonra arkadaşım kızla ayrıldıklarını, uzun bir süre yalnız kalmak istediğini söyledi ve beni heryerden çıkarıp sildi. Geçen içimden geldi, profillerine girdim ve hala sevgili olduklarını gördüm. Yanlış anlamadıysam sırf kızın gönlü olsun diye beni silmiş. 2 günlük bir kız için bunu yapması çok koydu bana, o kadar vakit geçirmiştik, dosttuk. Başka bir arkadaşıma durumu anlattım. Bana "boşuna kendini üzüyorsun. O, kızı seçmiş yolunu çizmiş. Eğer kızdan ayrılırsa sana özür dilemeye gelebilir, ama böyle bir şey yaparsa sakın mesajlarını bile açma" dedi bana. Arkadaşımın neden böyle dediğini bilemedim. Komik gelebilir, ama 2 gün önce de beni silen arkadaşımı rüyamda gördüm. Ağlamaklı sesi vardı, beni arayıp özür dilerim diyodu. O kadar çok üzdüm ki kendimi, bilinç altima yerleşti. Sizce bunu anlattığım arkadaşım bana neden geri dönerse asla cevap verme dedi?

En yakın arkadaşım sırf sevgilisi için beni bıraktı. Sizce pişman olup döner mi?
Cevapla