Çok iyi anlaştığınız ama aşk anlamında bir şey hissetmediğiniz biriyle olur muydunuz☀️?

Hello kahve güzelleri 🫶🏻
Size bir şey sormak istiyorum. Çok iyi anlaştığınız biri var, her şey çok iyi ilerliyor falan. Muhabbetiniz çok uyumlu, aynı şeylerden hoşlanıyorsunuz ama aşk anlamında bir şey hissetmiyorsunuz. Yine de onunlayken gülüp eğleniyorsunuz. Şans verir miydiniz bebekler? 🫶🏻🥳
Dipnot: sevelim sevilelim 😻

Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈
Çok iyi anlaştığınız ama aşk anlamında bir şey hissetmediğiniz biriyle olur muydunuz☀️?
Çok iyi anlaştığınız ama aşk anlamında bir şey hissetmediğiniz biriyle olur muydunuz☀️?
Cevapla