Yanındayken aşık hissetmediğiniz birisiyle sırf ileride iyi olacak diye beraber olur muydunuz?

Diyelim iyi biri de olsa yanındayken ona asık hissetmiyorsunuz. Sizi hic bırakmayacagına da net eminsiniz ama dedigm gibi ask yok kafa dengi eglenebilceginiz de biri değil gibi. Yine de beraber olur muydunuz cok merak ediyorum Parası işi önü cok acık hatta net diyelimm Gelsin cevaplar merakla bekliyorum

Yanındayken aşık hissetmediğiniz birisiyle sırf ileride iyi olacak diye beraber olur muydunuz?
Cevapla