2 yıllık sevgilimden ayrıldım sonra barıştık. Bana kötü davranıyor, kendi yoluma bakmak için ne yapmalıyım?

Ayrildim en sonunda ama hala bana ulasmaya calisiyo yaziyo istesem engellerim ama her engelledigimde engeli kaldirdim çünkü kendimi çok kötü hissediyorum o ölse ne yaparim diye düşünüyorum hep kafamda bunlar var ama sıkıldım bu durumdan artik yoluma bakmak istiyorum beni hep suçlu gibi hissettirmesinden sıkıldım tavsiye verin lütfen

2 yıllık sevgilimden ayrıldım sonra barıştık. Bana kötü davranıyor, kendi yoluma bakmak için ne yapmalıyım?
Cevapla