Flörtümün bana borcu varken gül gönderdi. Sizce bu doğru bir davranış mı?

Aynı iş yerindeyiz 70 bin lira civarı borç verdim çünkü samimi bir insan olarak görüyorum onu. 2 hafta sonra veriirm demişti bende acelesi yok kasma kendini dedim ayıp olmasın diye fakat 2 ay geçti hala tık yok. Bugünde bana pahalı bir gül sepeti göndermiş içimden geldi diye anlamı ne bunun doğru bir davranış mı?
Flörtümün bana borcu varken gül gönderdi. Sizce bu doğru bir davranış mı?
Cevapla