Nişanlımın çeyizi için kredi çektim, sizce doğru mu yaptım?

Nişanlım çeyizini ailesine aldırmak istemedi kendisinin de parası yoktu kredi çekmek istedi banka vermedi. Ben de ben kredi çekeyim dedim. Olur dedi sen çek ben sana öderim dedi. Zaten 2-3 ay sonra evleneceğiz. Çektiğim krediyi zaten biz ödeyeceğiz. Ailesine ödetmem gerekiyordu. Yaptığım mantıklı bir şey mi anneme durumu anlattım çok kızdı. Ailesi alması gerekiyor sen niye aldın dedi sonuçta evlendikten sonra siz birlikte ödeyeceksiniz dedi.

Nişanlımın çeyizi için kredi çektim, sizce doğru mu yaptım?
Cevapla