İnşaat mühendisi. Normalde şantiyede ya da projelerde bana vakit ayırırdı sürekli görüşürdük yani aynı zamanda şantiye şefi ben pek anlamıyorum onun işlerinin işleyiş tarzını son zamanlarda çok fazla işi özel hayatımıza taşıdı aradığımda kızmaya başladı trilyonlar dönüyor sana nasıl vakit ayırayım diye sinirlendi ama ben sadece vakit geçirelim mi dedim bu durum işle alakalı mı yoksa görüştüğü kız mı var kafam karıştı üzüldüm 😭
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılCanım bir zamanlar benimde inşaat mühendisi sevgilim vardı. Bende aynı dertten muzdarip olmuştum. Kar yağarken bile çalışıyorum. Azcık anlayışlı ol diye kızardı. Sanırım inşaat mühendislerinin hepsi aynı kişilikte. Onların huyları öyle. Bırakıp git yani. Peşinden seviyorsa gelir. Ya çıkar için ya da sevgisinden vs. Umarım aynı kişi değildir ama. Huyu vs konuşma tarzı çok tanıdık geldi. İnsan katlanamıyor sevse de. Birde ağzından küfür eksik olmazdı. Ankaralıydı. Çok değişik huyları oluyor böylelerinin
012 Yorumla
Soran+1 yılAnkaralı
Cevap sahibi+1 yılSarışın veya kumral değilse bir problem yok.
Soran+1 yılBeyaz 😂
Cevap sahibi+1 yıl*cidden tüylerim diken diken oldu umarım aynı kişi değildir*
Cevap sahibi+1 yılAdı ne umarım T ile ya da soyadı Y ile başlamıyordur.
Soran+1 yılHayır 😂 aynı kişi değil 😂
Sakin😂
Cevap sahibi+1 yılŞükür. Kendisi benim baya psikolojimi bozdu da zamanında. Öyleyse kaç kurtul diyecektim. 🤣
Soran+1 yılBu şantiyeden telefon gelir mi mesela saat 11 de
Cevap sahibi+1 yılBenimki gece 3 e kadar çalışıyordu. Ankara birde soğuk ve karlıydı. O gün bana ana avrat sövmüştü. Baya yoğun oluyorlar
Cevap sahibi+1 yılYakında mimar olacağım. 4 sene sabredersen söylerim onların durumunu.
Soran+1 yılEvet bendim canım
Cevap sahibi+1 yılKusura bakma yanlışlıkla engel atmışım.
En İyi Cevaplar
+1 yılİlgi istediğiniz zaman aralıkları ve toplam vakti baz almamız lazım ve önceden size ayırdığı vakit ile kıyas edip çıkarım yapabiliriz. İnsanlar değişirse genelde bunun nedeni kesinlikle bir yedeğe alma durumudur aksi mümkün değildir. Gerçekten işi olduğu barizse ayrı elbette
00 Yorumla
+1 yılÖğle paydosu harici çok meşgul etme bence... mesai saatlerinde sadece aramıyor ve sormuyor diye ilişkini bitirmen yanlış olur... seni sevmediğini işyeri dışındaki davranışlarını gözlemleyerek kararını verirsen daha sağlıklı olur
02 Yorumla
Soran+1 yılYa iş dışında da kafa hep şantiyede oluyor konuşuyoruz oturalım vakit geçirelim diyorum şantiyedeki ustalar rahat durmuyor onu geçtim sürekli hesap kitap içerisinde
- +1 yıl
Sana bile vakit ayıramıyorsa başkasına hiç vakit ayıramaz görüştüğü başka birisi olduğunu düşünmüyorum... geriye senin, onun mesleğini kabul edip etmeme arasında seçim yapmandan başka bir yol görünmüyor
+1 yılben inşaat sektörü kadar nalet bir sektör görmedim. Milleti zengin etmek için it gibi çalışıyoruz yeminle...
012 Yorumla
Soran+1 yılSende mi inşaat mühendisisin
- +1 yıl
mimarım. ki çalışan değilim !
- +1 yıl
geçenlerde 2 ay boyunca sabah 9 gece 3 eve girdim diyim sen anla !!
Soran+1 yılŞimdi bu şantiye şefi noluyor trilyon dönüyor diyor haklı mı bana kızmasında ilgilenmiyorsun dedikçe kızıyor ama bazen oluyor tamamen benimle ilgileniyor afalladım bende yani şefler napar
- +1 yıl
şefler beyin hamcıklaması geçirir. şöyle düşün sizin mahalledeki bütün binaları sen yapıyorsun ve mahallediki herkes sana gelip bir şey soruyor. Sonra herkes kendi dairesinde şurasını böyle yapalım bu böyle olsun diyor.. Sen ona göre malzeme alıyorsun usta ayarlıyorsun tekrar proje çiziyorsun. sonra en ufak iş yani 1 adam 1 gün gelse bin tl istiyor malzemeler zaten bi okadardan fazla... bütünnnnn bu isteklerin muhasebeisini tut organizasyonunu yap et sonra işide yaptır. HERİF GELSİN DESİN Kİ BU OLMAMIŞ BUNU SÖKELİM... Sökmesi ayrı para vs böyle tam 40 kişi düşün ve 40 kişininde çalıştırdığı 5 6 adam düşün yani 800 kişi falan 1 şefin ağzına bakıyor... Anladın 800 adam olsa 1 gün sadece şantiyeye gelse 800 bin tl para gitti o gün demektir ::D NASIL AMA
Soran+1 yılCiddi misin
Soran+1 yılTelefonda çok fazla konuşması normal yani
- +1 yıl
geçen aramasınlar diye telefonu kırdım :D skdjfg
Soran+1 yılYa ben boş yere mi kuruntu yapıyorum
- +1 yıl
tam 2 dakka arayla telefonum çalmış ve bu olay tam 18 saat boyunca devam etmiş..
- +1 yıl
he birde sen arayıp kuruntu yaparsan yakında o da kırar :D çok güzel oluyor kırılınca... İşler aksıyor ama olsun kafa rahat :D
Soran+1 yılAhaahah baya güldüm ya 😂
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
37
Cevap
28Cevap
u +1 yılVakit ayıramıyorsa, sevgili olmanın bir anlamı yok, ilgisiz bırakıyorsa illaki ilgi gösteren birileri olacaktır sonra ah vah etmenin faydası da olmaz. Sana çemkirmesin de, değerli vaktinden vakit ayırsın. Bir söz görmüştüm; köpeğin sana havlamaya başladıysa başkaları da besliyor demektir.
44 Yorumla
Soran+1 yılWooooowwwwwwwww
- +1 yıl
😃😃
- +1 yıl
@Elfida277 aynen canım 💁♀️
- Aşk İlişkileri konusunda 805 cevap paylaştı.
+1 yılSende bir yer edinene kadar nerde ne şartta olursa olsun bir fırsat bulur ya da yaratır. Sonra yer edindiğine emin olunca artık revavete kapılır. Muhtemelen aklı başkaları ile de meşgul oluyordur. Ve vakit ayıramama sebebi bu.
Zaman sadece öncelik meselesidir. İnsan sevdiğine her zaman müsaittir.
Üzgünüm ama kaybetme korkusu kalmamış. Onu şoklama zamanın gelmiş. Kendini her iki ihtimale hazırla ve bi anda yok ol. O zaman anlar sen boş vakitlerin insanı değilsin. Vakit yokken bile sana vakti olmalı bilsin. ya da sektirip gitsin..
00 Yorumla
+1 yılHayatımızda işimiz önemlidir geçim kaynağımızdır ama vaktimiz yoksa da birlikte olduğumuz kişi için vakit yaratmamız onu ne kadar değerli gördüğümüzü hissettirmemiz gerekiyor.
'' trilyonlar dönüyor sana nasıl vakit ayırayım '' Ağzımızdan cıkan cümleleri iyi seçmemiz gerekiyor bir cümle yıllarca unutumayacağımız kırgınlıklara neden olabilir. Bunun özrü mayetinde telefisini yapmayıp normal davranmaya devam ederse ilişkini gözden geçirmeni tavsiye ederim. Aldatma konusunda fikrim yok ama iş ile ilişkiyi karıstırmamak gerekiyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnsan sevdiğini ilgi dilenmeye zorlamaz, bir şekilde o vakti yaratır
Ben kpss hazırlanıyordum sevgilim çalışıyordu. Onun mesai bitiminde konuşabilmek için derslere girmez o uyuduktan sonra sabahlardım. Kendisi bana sürekli vaktinin olmadığını sürekli yoğun ve yorgun olduğunu söylerdi. Sonunda dayanamayıp ayrıldım. Ben hem işe gidip hem kpss çalışırken zaman yaratıyorken kendisi bahanelere sığınıyorsa istemediğindendir. Sen de öyle yap ilgilenme ayrılmak istemiyorsan da yazmazsa yazma soğuk davran bırak kendisi ilgi istesin.
Başta da dediğim gibi insan sevdiğine zaman ayırır, onu ilgi dilenecek kadar boşlamaz.20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Güzel üslupla söylediğiniz halde sinirleniyorsa ya değer vermiyordur yeterince ya da ilgi başka yöne kaymıştır. Tabi iş yoğunluğu eskiye göre arttıysa bilemem temposunu siz biliyorsunuz. Biraz kendinizi çekin özletin derim. Düsünme payı bırak. Baktın ilgisizlik devam ediyo ise bırakın gitmek isteyen hayatınızdan çıksın efenim. Kendi değerinizi yitirmeyen👍
10 YorumlaYani bazen, benimde mesleğim yakın olması itibari ile çok yoğun oluyoruz. Ama bu demek değil ki başkası var. bence bir süre kendi haline bırak. Zaten biri varsa çeker gider. Buna engel olamazsın. Ancak yine de biri varmış gibi de düşünme. Ciddi manada yoğunluğu olabilir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Kötü düşünmeyin. Bazen gerçekten iş yüzünden vakit ayrılamıyor herkes masa başı iş yapmıyor elinde sürekli telefonla gezmiyor. Biraz anlayışlı olun.
Ben de gösteremedim ilişkim bitti açıklama yaptım dinlemedi anlamadı. Haksızlık etti çok sanki hep ben suçluymuşum gibi 3 yıl her türlü zamanı yaratan ben son bir kaç ayda zaman yaratamadığım için suçlu oldum...00 YorumlaBende asker polis mi dicektim alakası yok inşaat mühendisleri tanıyorm belirli saate calısırlar aksam evdeler oazarda evdeler falan bunlarda ınsan gevenın köründede iş olamaz yani senden soğumus olablr ya da dedgn gibi hayatında biri vardr bosve ryol ver gitsn
00 Yorumlaİsteyen çare bulur bahane değil. Önceliğinde yoksun demekki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Yaşanan deprem felaketi sonrasında tüm ülkede inşaat işleri alt üst oldu. İşi zaten zor ve şu anda stresin sonunu zorluyorlar. Onu savunmuyorum senide savunmuyorum sadece başka bir bakış açısı tavsiye ediyorum
00 Yorumla
+1 yılMeşgul olabilir sağlam kafayla tekrar konuşmanı öneririm. Çunkü daha önce sürekli buluştuğunuzu söylemişsin demek ki ilgili birisi. Yine de sen geri dönme, dönmesini bekle. Yine meşgul olabilir, sıkmaya gerek yok. Üzme kendini🙂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılZaman zaman her insan bu dönemlerden geçer bence üzerine gitme olabilir bazen insan yalnız kalmakda isteyebilir bu seni sevmediği anlamına gelmez
00 Yorumla
+1 yılNe kadar yoğun olsa bile zaman ayırmak istese ayırırdı. Trilyonlar dönse bile onun gözünde kıymetli olman gerekirdi böyle demesi kırıcı. Farklı bi şeyi kapatmaya çalışıyor olabilir. ayrıca abim de şantiye şefi işi yoğun evet evde olmasına rağmen uzun telefon konuşmaları yapmak zorunda kalabiliyor ya da tatil günü ile gitmek zorunda kalabiliyor ama her zaman aynı değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen sayısız inşaat mûhendisi tanıdım onlarla çalışıyorum. şimdi yaz geliyo havalar düzeliyo inşaat sektörünün en canlı zamanları belediyeler nefes aldırmıyo denetimlerin başlama zamanları normal yani çok zor bir sektör hemen başkaya yorma
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi dersin
Aşk İlişkileri konusunda 694 cevap paylaştı. Trilyonlar dönüyorda sanki kendi trilyonları...:)) onun işi zaten belli.. tabii sürekli iş saatinde konusmak verimi düşürür, anlamsız... ama saçma sapan bahaneler sunmakta ne bileyim garip:))
00 Yorumlailgilenmeyecekse sevgili olmanın da manası Yok.. seni mutlu etmiyor ise onun mutlaka mutlu ettiği başkaları vardır.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Öyle olacağını sanmıyorum santiyedeyse kız olmaz orada hep saplar olur onlarda sorunlu kişilerse bunalabilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılsanki trilyonlar onun için dönüyor sanki şirkete ortak yaptılar niye yoğun çalışıyormuş hep bahane bunlar
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnşaat mühendistileri bu son dönemde yoğun iş temposu altındalar bildiğim kadarıyla… biraz zaman tanı ona baktın ki düzelmiyor ayrıl seni mutsuz edip ihmal ettikten sonra sevgilin olmasının ne önemi var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılİş hayatı ve ekonomik stres öyle bir durumda ki evliler bile görüşemiyor yani normal karşılamalısınız.
00 Yorumla Evet yogun olabilir ama bu gün icerisinde hic mesaj atamayacagi anlamina gelmez asla Mesaj atmak kac dakikasini alir yani taş catlasın 1 dakika
00 Yorumlahiç rahatısız etme adamı o işi bitince döner sana kafasını dağıtma. kötü anlamda demiyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılAma üzülüyorum ilgi isteyince kızıyor sürekli şantiyede eve gelince de gider gelir hesapları felan oluyor biraz yakınlaşıyorum sitem ediyorum direkt deli para dönüyor kafamı karıştırma diyo
Soran+1 yılPeki bu şantiye şefi muhabbeti ne iş yükü felan nasıl hafif mi ağır mı
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBoş bahane bunlar, aramak isteyen arar, yazmak isteyen yazar
10 Yorumla
+1 yılHiç bir erkek bir mesaj atamayacak kadar yoğun olamaz. Net.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBi suçu olan kapatmak için saldırma eğiliminde olabiliyo
00 Yorumla
+1 yılyanına yaklaş önce öp sonra penisini okşa tepkisi ne olacak ona göre bir şey diyelim
00 Yorumla
+1 yılher zamanki gibi erkek çalışıyor kadınlarda anlayışsız davranıyor.
00 YorumlaYoğun olabilir ama bu sana vakit ayırmayacagini göstermez vakit ayırmak isteyen ayırır ya başkası var ya da artık önceliği değilsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,5b cevap paylaştı.
+1 yılİlgi göstermek , vakit ayırmak zor olmamalı bahanelerle gelmesin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖküzmüş demek ki. İnsan der ki vakit ayırmaya çalışırım şöyle yaparım böyle yaparım
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılİki eli kanda da olsa insan sevdiğine vakit ayırmalı
00 Yorumla
+1 yılHayır ama haklı yani bu zamanda sevgili yapması bile mucize
00 Yorumlaİşle alakalıdır aynı anda hem iş hem de 2 kızı idare edemez bence zor olur yapmaz sen de sürekli darlama müsait vakitlerini sor işle ilgilendiği vakitlerde pek konuşma gereksiz boş konuşmalardan kaçın daha çok bağlanır sana
02 Yorumla
Soran+1 yılİki kız mı
Soran+1 yılYa teşekkür ederim ciddi anlamda aydınlattın beni rahatladım teşekkür ederim gereksiz tüm muhabbetlerden kaçınacağım
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖzel. sektor mühendisleri it gibi çalışıyor. Akşama kadar toplantıdan toplantıya koşuyorlar biraderimden ve çevremden biliyorum.
09 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten mi
- +1 yıl
Yemin ederim Allah kuran nimet çarpsın ki
Soran+1 yılBu hep böyle mi devam edecek
- +1 yıl
Muhtemel
Soran+1 yılBen ikna oldum 😅
- +1 yıl
Olmayıp naapcan ki
Soran+1 yılYalnız sevgilim böyle yemin etmedi 😂
- +1 yıl
Naapim inanmıyon
Soran+1 yılİnanıyorum artık tamam 😂
+1 yılNişanlı olsanız neysede sevgiliykende beklemenin bir anlamı yok tamam belkide işi son zamanlarda yoğunlaşmış olabilir ama sana vakit ayırmıyorsa sevgili olmanın bir anlamı yok.
00 Yorumla
+1 yılBende çok yoğun çalışıyodum ve ayrılık sebebimiz oldu. İlgilenmediğimi iddaa eddi, fazla buluşamadığımızı belirtiyodu fakat haftada 4 gün buluşuyoduk. Öyle işte
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNet başka biri var sana zaman ayırmayan başka birine ayırıyor bil
00 YorumlaBenim sevgilim de inşaatta çalışıyordu. İlk başlarda bende de aynı sorun olmuştu ilgilenmiyor gibiydi tavırları. Ama fotoğraf atınca ne kadar yoğun olduğunu anlamıştım bidaha da trip yapmadım.
00 YorumlaBişi diyim mi erkekler birini gerçekten seviyorsa iki eli kanda olsa ilgi gösteriyor vakit ayırıyor ne olursa olsun yapıyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılselam yüzde yüz başka konuştugum kızlar olur. Stajer olarak başlayanlar oluyor onları yemeğe çıkarma gezme sonra sevısıp eğlenme tarzı bızde santıye sefı var her gıtıgım sehırde ıllakı 3 5 kızla konuşuyorum dıyor.. Anladın
00 Yorumlaİlgini sen bi ondan çek umursama arama yazma tıpış tıpış gelir. Burcu ne?
01 Yorumla
Soran+1 yılKova
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence çok kafaya takıyorsun üstüne gitme gittikçe senden uzaklaşır zamana bırka kendine zaman ayır akrakdaşlarınla takıl.. gideni mümkün değil tutamazsın kalacak olana bir saç teli yeter.. rahat ol başka kız varsa zaten ortaya çıkar zamanla
00 Yorumla
+1 yılAyırmak isteyen her türlü ayırıyor benimkide çok yogun çalısıyordu bi zamanlar çıkıp gelıyordu yanıma 10 dakikada olsa
00 Yorumla
+1 yılGörüştüğü kız yoksa bile o nasıl laf ya bı zahmet zaman ayırsın
00 YorumlaBiraz uzak dur kendi arasın koşsun peşinde
01 Yorumla
Soran+1 yılBu şantiye şefi muhabbeti ne oluyor iş yükü çok mu ağır bişey bu
Bilemiyorum, o ortamda sensin en iyi sen bilirsin
10 Yorumla
+1 yılBelki bahanedir başka biri vardır
00 YorumlaYoğun çalışıyorsa anlayış göster biraz
00 Yorumla
+1 yılHaklı olabilir, belki Çok yoğundur
00 Yorumla
+1 yılSen de arama kendini geri çek
00 Yorumla
+1 yılBiraz Sabırlı olmalısın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılumrunda degilsin ya da baya yorgun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılSabretmelisin
02 Yorumla
Soran+1 yılNormal mi yani tavrı
- +1 yıl
Takipte kal bakalım neler olacak
+1 yılAdam haklı bir hatasında hayatı kayar
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi gerçekten ben bu inşaat felan anlamıyorum şantiye şefiymiş bide o ne demek onu da bilmiyorum
+1 yılBaşkasıyla da takıl canım ne üzülüyorsun
10 Yorumla
+1 yılSenden sıkılmış.
00 Yorumla
+1 yılvakit ayıracak tabi ki
00 Yorumla
+1 yılOlabilir
00 YorumlaOlabilir olmaya da bilir takip et
00 Yorumlasevse 5 dk olsa bile vakit ayırırdı
00 Yorumla- Devamını Gör (5)
Devamını Gör(50)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim yoğun çalışıyor, son zamanlarda "sana nasıl vakit ayırayım" diye sinirlendi. Görüştüğü başkası olabilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer