
Şahsen ben böyle bir şeyi kabul etmem telefonuma uygulama yükleyecek nerede olduğumu takip edecek zaten bedensel engelliyim nereye gideceğim.
11.04.2023 Salı 22.49

Şahsen ben böyle bir şeyi kabul etmem telefonuma uygulama yükleyecek nerede olduğumu takip edecek zaten bedensel engelliyim nereye gideceğim.
11.04.2023 Salı 22.49
Bir iki kere ihtiyaç olmuştu. Haber alamadım. Kaza geçirdi sandım. Geçirmemiş. Cezaevi yerleşkesi içinden sinyal verdi
Allah'ım 😂😂😂 dedektif gibi
Yahu ne alaka.. Google kurulu bilgisayarında. Telefonunu da ilişkilendirdi. Aradım bulamadım. Bana şimdi görüşe giriyorum demiş ben o kısmı anlamadım. Görüşü bitti sandım. Oysa o aile ile görüşmüş öncesinde. Telefon kesik kesikti. Aradım ulaşamadım. Çok endişelendim. Telefonumu bul uygulaması var. Girdim baktım. Yerleşkede... Girişte kutular var. Oraya koymuş olmalı dedim. Öyleymiş. Çıkınca söyledim. Dedim buldum seni rahatladım. Dedi ki beni çok aramışsın sonra bulmuşsun mesaj yazmışsın. Söyle bakalım beni nasıl buldun. Söyledim. Çok şaşırdı. Vaaay dedi korkulur senden dedi. 🤣
Bu kadınlardan yine de korkulur 😂
Korkma. Acıtmadan hallederiz 🤣
Belli zaten narkoz etkisi veriyorsunuz 😂
Hahaha 🤣
İnstagram kullanmamakla doğru bir karar mı veriyorum? ↗
Zahmet olmazsa bu soruya bekliyorum bir de ankete oy verirsen sevinirim.
bu kadar da takıntılı olmamak lazım
cevap seçimi için teşekkürler
Rica ediyorum
Cevap
10Cevap
Güvenmediğim insanla sevgili olmam. Güven sorunu oluşursa zaten o an ayrılırım. Kimse için kendimi yoramam
Uf kriter sahibi erkek 😂
He var çıtır olsun esmer bomba olsun 😂
Bak işte burada yanlış düşünüyorsun ben de dış güzelliğe bakmıyorum sadece tabii ki dış güzellik önemli ama maneviyat da önemli namaz kılan birisi olmasını isterim ama namaz kılıyor değildi 100 kilo olan bir kızla gidip evlenmem
Ya bir de hayatın gerçekleri var yani böyle birisiyle evlendiğin zaman sağlık sorunları olacak çocuk isteyeceksin sağlıklı bir çocuk dünyaya getiremeyecek belki belli bir süre sonra beğenmemeye başlayacaksın yani tamam her şey dış görünüş değil ama aleminde değişemiyoruz
Haklısın gerçekten. Ama şöyle bir şey var mesela benim geçen soruda bahsettiğim bana çok benziyor dediğim sevgilim çok zayıftı yani öyle böyle değil. Dıştan bütün damarlarını, kemiklerini sayabiliyordum. Benim kuzenim de öyle mesela. Onunla tanışmadan önce kuzenime bakıp ben bu kadar zayıf insanları sevmem derdim. Ama o arada bir şey oluyor neyse işte o öyle olunca dış görünüşü de pek umursamıyorsun. Mesela benle sevgili olmak isteyen çok güzel insanlarda vardı ama asla onunki gibi hissettirememişlerdi. Aslında uyum çok önemli her anlamda. Birbirini tamamlayabilmek. Anlayabilmek ve farklı hissettirebilmek önemli.
Tabii ki önemli ama işte her konuda uyum sağlamak lazım ya tamam %100 hiç her konuda sana uygun olmayabilir ama en azından birçok konuda uygun olması lazım özellikle yaşadığı coğrafya kültürü anlaşma şekli aile yapısı mesela ailesiyle anlaşamadığın ya da kültürü bambaşka olan bir insana yapamazsın birazcık sana uygun olması gerekiyor tabii ki maneviyatta önemli yani gidip de ateist birisiyle değil evlilik yapmam
Haklısın
Hayır bu beni resmen kısıtlamak olurdu ve güvenmiyor anlamına gelirdi ki ilişkide güven olmazsa zaten bitiririm kesinlikle
no güven no sevgili no karı :)
😂😂
etmezdim sen edermisin
Yok etmem
en güzeli ne gerek var dimi
Aynen
süperv
Sonuna kadar Güveniyorsam niye edeyim ki ☺️
Haydi bakalım zor ama 😂
Ne zor😂
Bir kadının hayatında olan kişiyi takip etmemesi 😂
Ama şimdi normal takip etmesi farklı, uygulama yükleyip nerede diye takip etmesi farklı. O çok başka bir şey. Eşine güvenmeyen bir insan yapar bunu. Bir şeyden şüpheleniyorsa. Onun dışında hastalık resmen😂
😂😂 bu kızın bu yorumları beynini yakıyor
Hayır sosyal medyadan filan takip ederim telefonda mesajları filan bir yoklarım ama 😂😂 nerede olduğunu takip edecek uygulama yükleyecek kadar no no 😱😂😂
😂😂😂
Etmem etsem muhakak bi falso bulurum hdjdkdjdjd
😂😂😂
Eğer tiktok kullanmiyorsa takip etmem
Gerek yok böyle şeylere
Istemiyorsa takip etmem
Güvendiğim kişiyi neden ederim ki
Insan bazen görmemek ve bilmemek ister
Ne hali varsa gorsun
Etmem
Yok çok saçma olurdu
Guven meselesi ama ben yapmam onun mahramiyeti
Etmem sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar