resmi bir şekilde, hep saygı duyuyordu bana, ve hep saygılı davranıyordu. Biraz konuştuk tatlı güzel hadi görüşelim gibi konuşma olmadı, oyle art niyetli bir şey olmaz olsaydı da bu 5-6 ayda kaç kere gelebilirdi. Sonra ben ona yazdım yine güldük direk olmayan bir şekilde flörtleştik, ben kendimi tuttum o da kendisini kontrol altında tutuyor, ondan sonra mesajımı açmadı, 2 gündür ve hala açmıyor, o arada hikaye attım, çok geç açtı onu.
**2 ay süreçte şarkı atmaya başladı, ki uzun zaman tanıyorum şarkı atacak biri değil, gittiğinde seni sevdiğimi anladım falan, benim hikayemden sonra hemen hikaye atıyordu, sonra kalp atmaya başladı 2 ay daha boyle geçti, arada beni açmıyordu sonra daha ilgili geri geliyordu, merak uyandırmaya çalışıyordu galiba, ilgi göstermedim, ve yazdı.
Ne yapmaya çalışıyor anlamak istiyorum fakat direk sormak istemiyorum. Ben hiç israrli olmadım, sensiz yapamam demedim, ama ne kadar sevdiğimi biliyordu. Duzgun biri olduğumu da ve hep farklısın sakinsin olgunsun diyordu bana. O 8 ayda bir kere kötü bir şey söylemedi. Sonra ben uzaklaştım yani, netsiz devam edemedim. 32 yaşındadır ama o zamanda henüz ilişki istemiyordu. Çok sevdiğim zamanda gittim, değerimi anlasın ve kendisi gelsin, o istesin. Fakat bu bana yazınca çok zor çok dikkat ederek geliyor. Kolayca napiyorsun gorüşelim demez, yoksa rahat bir adamdır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Eee soruyu ayıkamadım. Nedir soru
Ne yapmaya çalışıyor anlamak istiyorum fakat direk sormak istemiyorum. her şey açıkladam daha net bir yorum yapabilirsiniz diye :) Sadece anlamak istiyorum
Bunlar hep sanalda mı öyleyse ciddiye almaya pek değmez umutlanmak için oda almıyot belki hiç almadı. Can sıkıntısından konuştu. Canı nezaman sıkılır ozaman belki gelir gene
Yok sanal bir şey yoktu aramızda, isim koymadık fakat ilişki yaşadık ve çok bağlandık
Can sıkıntısından yazmaz bana bu, hep dikay ederek yazıyordu, ve yazmadan 2 ay her şey yaptı ben yazayim diye, sonunda da yazdı, geçmişimiz var ama yine de o şeyi için yazmadı
Ki adam isterse kız bulur bana kalmadı o şey için, bunu da biliyorum, o yüzden yalnız kaldı da bana grldi bir şey olamaz
Hep yazmaktan bahsediyorsun arayıp konuşmak neden yok
Kız bulurda sende bulduğunu bulur mu
Ben dedim ki 8 ay beraberdik, o süreçten bahsetmiyorum, ondan sonra uzaklaştım nedeni biliyordu. İlgi göstermeye kestim, 2 ay geçti kendisi ilgi göstermeye başladı, arayıp bir şey soyleseydi, biliyordu neden aradığını ilişki istemiyorsan diyeceğimi. 2 ay süreçte sürekli takipteydi anlatığım gibi, sonra da yazdı. Yani adam aa naber gorüşmedik uzun gel görüşelim falan duygusuz gelmiyor. Kısa konuştuk, biraz resmi biraz tatlı. O kadar uzun zaman geçmiş arayıp ne konuşacak? Ben arasam ne derim? Yavaş geliyprdunda son yaptığı şey anlamadım. O yüzden soru sordum.
Yani onunla 8 ay yazışmadık, beraberdik :)
Evet o şeyi için bulur dedim ama beni farklı mi görüyor da benim gibi bulmaz? Ondan mi geliyor. Henüz bağlanmak istemiyor ama burada olmamı mı istiyor, bir gün ilişki isterse gelsin diye mi
Ayy tamam onu anladım. Ama dağaldım baştan bidaha bi okuyım
Biraz üzün yazdım pardon, fakat başka bir şekilde açıklayamadım
Her istediği zaman ulaşmış. Doğru mu. Hiç kıvrandı mı sanmıyorum. Eee gene istediği zaman hazır kıta asker gibisin özür diliyorum ama. Napmaya çalıştığını bırak sen ne istiyon bence daha önemli. Artık senin istediğinde senin ulaşma zamanın
Bide sen onu sanki fazla büyütmüşsün istediği şey se bulur hemen falan ya da o öyle lanse etti kendini. Sende en az onun kadar büyüksün. Alasınj bulursun
2 ay kalpler atıyordu hikayemden sonra hikaye falan, vs vs ve hiç ilgi göstermedim. Gene istediği zaman gibi bir şey yok çünkü gel bir şey yapalım yoktu, olgun insan gibi soru sordu bende cevap verdim, kısa yazıştık o bahsettiğimiz konudan, ki ikimiz için değildi. Biliyor onu sevdiğimi, onunla ilişki istediğimi tabi. Fakat onun peşine koşmayacağımı da biliyor, ve oylesine takılmayacağımı da. Anca ilişki istiyorda oyle gelebilir. O yüzden beni istemiyorsa değer vermiyprsa neden öyle yaptı?
Ya bırak ilgi göstermediğimi bu lafı. Hikaye niye atıyodun bunu oda biliyo.
Gel bişe yapalım değilki sadece niye onu düşünüyorsun cevap aldımı bitti aynı bence
Yani fazla büyütmüş gibi olmasın da adam yakışıklı durum iyi. Benlik durum yok, ben de bulurum fakat ben yapamıyorum, hayatıma çok zor insan alırım o da bunu biliypr başkalarıyla takılmayacağımı
Kendimi atıyordum? Herkes gibi? Ona karşı bir şey değildi ki
Neden mi bi belgesel izliyordum belgeselde diyorki kurt kovalayarak geyiği sınıyor sonra geyik te kacarak kurdu sınıyor. Bu aklıma gelen
Gel bişe yapalım değilki sadece niye onu düşünüyorsun cevap aldımı bitti aynı bence
Bunu anlamadım?
Ulaştı yani senden sorusuna cevap alarak nabzınıda yokladı konuşma tarzından
Tamam da ben o süreçte gezdim dolaştım hikaye attım foto attım başka ülkeye gittim hikaye attım, kendimden selfie attım, güzel yerlerden foto attım, hep yaptığım şey. Eskiden yazılı şeyler atıyordum ama o arada butuj ilgimi kestim atmadım bir şey
Kendini atarken peki o görürmü diye aklına gelmiyormuydu. Geliyorsa atmatacaktın.
Evet anladı hala sevdiğimi da, ona ne sevsem sevmesem? Görüşmüyoruz ki? Hadi art niyetli olsa derim ki kullanmak istiyor, niye adam 2 ay böyle bir şey yapsın sonradan yazsın ne yapıyorsun burada diye
Geliyordu tabi, gormesini istedim. Normal değil mi? O görmesin diye bir şey atmayin mi
Bide varya iyisin farklısın falan çok acımasızca beni unutma bırakmanın açılımı bu. Ama ben bi ara uğrarımın
Bi tek o söylememiş o yüzden onda bir şey bulmaya çalışmadım. Arkadaşlar da söyluyor tenıdıklar da. Ben bi ara uğrarım demek istiyorsa nerde peki? 6 ay niye beni gelip sarılmadı? Niye bir şey yaşamadı? Başka biri olsa derdi özledim seni görüşelim mi? Niye öyle yapsın ki
Benim de eski sevgilim varmış, diğerlerden de görüyorum, erkek bir şey istiyorsa illa ki dile getirir hele ki geçmişi varda daha kolay oluyor. Ama nedense cidii resmi terbiyeli geliyor, hadi çıkalım görüşelim demesi kolay da niye bana demiyor fakat 2 ay takipte
İlişki istemiyorumun açılımı da seni layık görmüyorum. Bende baya geç anladım bencede pardon.
Biraz zor olursan yatırım yaptırırsan çözebilirsin bu işi. Yatırım para değil. Uykusuz gece geçirtirsen gibi. Parada olabilir dar düşünmemek lazım. Zaman harcaması sana bişey yaptımı senin için bunu çok merak ettim
32 yaşında kimseye layık görmedi mi? Bende layık görmeyecek bir dürüm da yoktu. Fiziğim güzel yüzüm güzel, kendim işimi yapıyorum, durum iyi, terbiyemi hiç kaybetmedim, olgunluğumu hep gösterdim. Layık görmeyecekse, aile evisine niye alsın, ki cinselk için değildi bu. 8 ay sürmezdi dimi? 2-3 defa takılıp giderdi
Ve beni layık görüyor mu görmüyor mu tanımadan bilemez, adam kendisini kontrol altında tutuyor ve henuz bağlanmak istemiyor , evlilik istemiyor da ondan.
Nasıl bana bir şey yaptı mı
Belki okadarda değil diyor gözünde kğçülmiyim diyor.
O zaten neden bu kadar çekiniyorsun neden kapalısın neden herşeyden uzak duruyorsun diyprdu, zatrn hayatıma arkadaş da olsa sevgili da zor alırım. Zor severim. Fakat onu sevdim o da bunu biliyordu ve rahatladı galiba. Ona zor değildim sorun bu
Yoksa o şeyleri ilk sen mi teklif ettin
o mu gözümde küçük mu oluyor bunu mu düşünüyor. Şey söyleyim, ben kendi ayaklarım üstüne dursn biriyim, erkek olsa ds ondan bir şey istemem, sevgi bana yeterli. Gittiğimiz yerde ismarlasını da beklemiyorum, her şey karşılıklı olmalı, ve böyledir bende. Prenseslik yapamıyorum ben. Bununla kendime yettiğimi anladı, benim gözümde kendisini nasıl gördü bilmiyorum, fakat ne kadar sevildiğini gayet iyi biliyordu
Cins soracaksan, yaşadık tabi, ben teklif etmedim, spontane oldu ve ben ondsn çok utanıyordum, rahat biri değilim, kendisi daha rahat, ve ne yaşadıysak duygusuz değildi, onu her insan anlayabilir
Hayır sorun bu değil senin kolayda olaman değil. Bu arkadaş dizi izler miydi. Doğdugun ev kaderindir dizisini izledimi sence öğrenebilirmisin
Bu adam gece uyurken sabaha kadar beni sarılıyordu hiç bırakmıyordu, uyurken bıraksa da gece yarısı gelip sarılıp alnımdsn operek uyumaya devam ediyordu. Hep tatlı bakıyprdu bana. Anlayamıyorum.
Neden o dizi ne alaka anlamadım? Pek izlemezdi, belki denk grlmişse izlemiş bilmiyorum
Bide şu var, adamın hayatısına kimse karışamaz, bunu alamazsın şunu alırsın diyemez, ailesi geleneksel değil, herkes rahat :)
O kafada olabilir. Belki yanılıyorum. Kendine yakışan işte varlıklı iyi kariyeri olan biriyle evlenecek sonra sanada ugrar kafasında. Nası olsa uyurken alnından öptü unutamaayacaksın kafasında. Unutmaya bi kalk hele hatırlatacak
Umarım fazla olmadım içimden geçenleri dosdoğru yazdım
Peki ben varlıklı kariyerli olmadığımı söylemedim. Zaten dedim bende layık görmeyecek bir şey yok. Bi tek ben daha sakinim daha olgun gibi o daha rahat Ama beraberken güzel uyum sağlıyorduk
Ve adam evlenmek isteseydi ilişki yapardı, lişki yok ne benle ne bwşka biriyle yillar yok, sorumluluk almak yok. Yoksa biliyor ben öylesine uğrayabilecek bir insan değilim.
Sana bişey yaptımı derken fedakarlık büyük bişe
Peki şey merak ediyprum, 2 yetişkin insan, ne fedakarlıktan bahsediypruz, hiç yardım istemedim gerek de duymadım, fedakalrık yapacak durum yoktu anlamadım pardon
Ya ben mesele boyna reddedilmekten bıkmadım oda reddetmekten bıkmadı. Dedim ki yeter artık yapacağımdan değil ha askeri hastanede çalışıyordu dedim ki içecem nizamiyenin orada adınk bağıra bağıra gezecem. Meger bu hoşuna gitmiş gerçekten yaparmısın dedi bi yap bakalım dedi. Bende sanıyorum beni tutuklatacak yaptım ve kollarıma koştu. Yeter sus diye. Böyle bişe izmitten bunun için İstanbul'a gitmiştim böyle bişe var mı
Onun sana yaptığı
Yani ben böyle davranacak biri değilim, yaşım da 28 o yüzden dedim aramızda peşime koş gibi şey olmazdı. Bende onun için fedakarlık yapmadım, bir şey olssydı bir durum giderdim tabi. He bir kere evet geldi korktuğum yerdeydim gelip aldı sakinleşti olay oldu o kadar, hep samimiydi hep duygusal dsvranıyordu bana karşı ne bilim
her şey geçtm, neden mesajımı açmasın? Neden iyi tamam demesin? Ya da sadece görüldü atsın? Ne gerek var hikayeyi açmicam sonra açarım mesajı dursun açmicam
Özelden yazdım. Belki okumadan sildi. ya da sırada dolu okunmamış var sıra gelmedi.
yok mu gruplardan bilmem nerlerden bankalardan gelen mesajlar reklamlar mailler.
Banka ağlasın ozaman hergün
Bide o istediğinde ulaşacak sen istediğinde değil bu kafada
Okudum cevap verdim orada hemen, nasıl banka ağlasın tam anlamadım. Onun istediği ne, Ne yapıyorsun orada, sonra konuştuğumuz şekilde hala seviyor muyum bu kadar mı? Bu neye yarar? Beni görmedikten dokunmadıktsn sonra? 32 yaşınds bir adam?