Benim aile bağlarım zayıf, onunsa kimsesi yok. Bizden olur mu?

Benim arkamda ailem yok. Akrabalarımız bizi sevmez önceden fakirdik acırlardı şimdide sevmiyorlar neden bilmiyorum.
Annemde erkekleri bizden üstün tutar. Misafir perver değil biraz eli sıkı kısaca asosyal bir ailem var. Evlensem ablam gibi benide arayan soran olmaz gidenim gelenim olmaz.
Sevgilim ise yetiştirme yurdunda büyümüş ama sonradan babaannesini bulmuş onunla yaşıyor.
Evlenirsek sıkıntı olur mu?
Sıkıcı bir evlilik mi olur bizimkisi
Yaşlarımız 23-28
Güncellemeler
+1 yıl
Keşke gizlileri de engelleyecek bir özellik gelse oruç oruç ağzımı bozduruyorlar ya😏
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Teşekkür ederim cevaplar için. Arkadaşlarım bana sürekli onunla evlenme senin gibiler daha kalabalık aile bagı güçlü biriyle evlenmeli deyip kızıyorlar. Ama bende sizin gibi düşünüyorum. Biz anlaşıyorsak gerisi boş.
Benim aile bağlarım zayıf, onunsa kimsesi yok. Bizden olur mu?
Cevapla