Aile bağlarımız çok zayıf, kendimi değersiz hissediyorum. Normal mi?

Ailemde herkes dağınık kimse mutlu değil.
Kimse yanımda değil manende maddi olarak da.
Aile sıcaklığı sevgisi göremiyorum.
Çocukluğum yoksullukla gencliğim evde geçiyor.
21 yasindayim sevgilimde olmadı hoşlandiğim biride eskiden hoşlandığım sandıklarım megersem ask degil sevgi ilgi eksikliği imiş. Biri iyi davransa gülümsese o insani baska yere koyuyorum. Çok safım.
Yapayalnizim.
Güncellemeler
+1 yıl
@Esra_bayram tesekkurler
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Aile bağlarımız çok zayıf, kendimi değersiz hissediyorum. Normal mi?
Cevapla