Baskıcı ailem yüzünden sevgili olamıyoruz, ne yapmalıyım?

Okulda bi çocuktan hoşlanıyorum o da benden hoşlanıyor ama sevgili olamıyoruz çünkü ailem bu işlere çok karşılar ve aşırı baskıcılar (o kadar baskıcılar ki telefon kullanmama bile izin vermiyorlar gerisini siz düşünün) Çocukla da bu konuyu konuşamıyoruz çünkü çekiniyorum ve korkuyorum açıkcası. Hem sevgili olmayı istiyorum hem de ailem yüzünden istemiyorum. Kafam çok karışık anlayacağınız. Sizce ne yapmalıyım? Lütfen yardım edin.
Baskıcı ailem yüzünden sevgili olamıyoruz, ne yapmalıyım?
Cevapla