Sevgilim ile 7 yıllık bir geçmişimiz var. 7 yılda bir çok kez sorun yaşadık. Daha doğrusu sorun çıkartan hep ben oldum. O ise benden vazgeçmedi. Ne olursa olsun sevmeye devam etti. Son kavga etiğimizden beri 4 yıl konuşmadık. 4 yılın sonunda tekrar bir araya geldik. Yeniden sevgili olduk. Bu kez her şey çok farklı. Önceki gibi kavga etmiyorum. Onunla çok güzel bir ilişkim var. Yarın tanışma yıldönümümüz. Sevgilim bu gün için bana bir kitap yazmış. Bana olan sevgisini ve 7 yıl boyunca yaşadıklarını anlattığı bir kitap. Kitabı okurken gözlerim doldu. Onu üzdüğüm anlar aklıma geldi. Kitabı verdiği kutunun içinde bir de yüzük vardı. Kitabın son cümlesinde "Yarın tanıştığımız yerde seni bekliyorum." yazıyor. Yarın karşısına nasıl çıkmalıyım? İçimde o kadar büyük bir heyecan var ki.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer